• Anonym (stres­sad)
    Äldre 23 Jun 01:25
    1332 visningar
    2 svar
    2
    1332

    Stressad över alla små detaljer...sover inte!

    Det är två månader kvar tills det är dags...och jag kan inte sova på nätterna. De större sakerna är bokade och klara, men alla små detaljer ör mig nervös och smönlös! Vi ska ha mottagning med mingel på en plats efteråt där vi även ska fotograferas om vädret tillåter )restaurang vid en sjö). På kvällen ska vi ha middag på en annan restaurang och däremellan ska vi som sagt fotograferas. (mellan mingel och middag) Vigseln är redan 12 så vi hinner inte fotas före. Och minglet slutar 16, därav fotograferingens placering. Problemet är hur vi ska ta oss mellan alla platser...Vi ska inte köra och inte så många av de som ska vara med på båda ställena heller. Vi har dessutom två barn att ta hänsyn till...Gahh...Hur löser na det här på bästa sätt?

  • Svar på tråden Stressad över alla små detaljer...sover inte!
  • Anonym (Insom­nia)
    Äldre 24 Jun 09:15
    #1

    Jag förstår verkligen dig.
    Jag har otroligt mycket problem att sovapå nätterna och att slappna av på dagarna. Jag tänker på bröllopet hela tiden, varende liten detalj är superstor i min värld. Det är verkligen ingen i min närhet som förstår! Det blir bara värre och värre känns det som. Jag försöker att sätta det i åerspektiv, typ att ingen kommer att bry sig om vi inte får till det där med helium ballonger eller om gästerna får vänta en kvart extra vid brudskålen. Men hela dagen gör mig så nervös, den "ska" ju vara perfekt för alla och det är ju en stor dag i mitt liv såklart. Jag har egentligen itne så mycket kvar att planera, det är lite småsaker som måste klaffa, men jag har 2,5 månad på mig att fixa detta...

    Det låter ju som att ni bör hyra en bil med chaufför om budgeten tillåter. Eller höra om det finns någon bekants bekant med lite häftigare bil som kan tänak sig att köra runt er för bensinpengarna och typ en flaska fin whisky? Vi kommer att åka i fotografens bil under fotograferingen, men vi kommer att anlända till festplatsen i båt.

  • Anonym (stres­sad)
    Äldre 24 Jun 20:03
    #2

    Det som är bokat är bil m chaufför från kyrkan till mingelplatsen...det är efter mingel och fotografering det blir lite pressat...

Svar på tråden Stressad över alla små detaljer...sover inte!