• Äldre 22 Jun 22:09
    8860 visningar
    32 svar
    32
    8860

    tygbukett- Var köpa? bild på era tack

    Funderar på att ha en tygbukett men funderar på var man ska köpa det. Hur har era sett ut? Har ni varit nöjda? Blev de lika bilden? Ser de äkta ut?

  • Svar på tråden tygbukett- Var köpa? bild på era tack
  • Äldre 23 Jun 22:18
    #1

    Det här är jag också nyfiken på! Puff puff!

  • Äldre 24 Jun 08:08
    #2

    keepsakebouquets.co.nz/Flax-Flowers.htm  Helt sjukt fina :) Har inte köpt såna dock, men tittade på dessa när vi skulle gifta oss.

  • Äldre 17 Jul 22:39
    #3
  • 1337Li­se
    Äldre 19 Jul 03:19
    #4

    Jag puffar också. Skulle vilja se en bild på någons tygbukett =)

  • Äldre 19 Jul 09:17
    #5

    denna har jag beställt men med röda rosor istället för lila. Har inte fått den än , men lovar att lägga upp bild när jag har den hemma.


  • Äldre 19 Jul 12:24
    #6

    Vad bra att det redan fanns en sådan här tråd. Jag har också funderingar på en tygbukett, kanske från den här sidan: www.silkblooms.co.uk/ Är det någon som har handlat därifrån tro?

  • stealm­ystyle
    Äldre 19 Jul 20:36
    #7
    Elena1 skrev 2013-07-19 12:24:13 följande:
    Vad bra att det redan fanns en sådan här tråd. Jag har också funderingar på en tygbukett, kanske från den här sidan: www.silkblooms.co.uk/ Är det någon som har handlat därifrån tro?
    Jag har handlat därifrån. För den summan jag betalade så blev jag nöjd. Kan säkert se ut som riktiga blommor på håll. Dock så ser man tyvärr på skjälkarna att det inte är riktiga blommor. 
  • Äldre 19 Jul 22:20
    #8

    stealmystyle: Har du någon bild på dina blommor, kul att se hur de ser ut med en "vanlig" kamera ;)

  • Nettan­69
    Äldre 19 Jul 22:57
    #9

    Hello

    Den här har jag köpt - har fått hem den och den är superfin live oxå.

    www.lightinthebox.com/sv/elegant-runda-satin-form-wedding-bouquet_p532458.html

    Ska se om jag kan lägga in en hemma bild oxå.  

  • 1337Li­se
    Äldre 19 Jul 23:07
    #10
    Nettan69 skrev 2013-07-19 22:57:01 följande:
    Hello

    Den här har jag köpt - har fått hem den och den är superfin live oxå.

    www.lightinthebox.com/sv/elegant-runda-satin-...

    Ska se om jag kan lägga in en hemma bild oxå.

    Oh, vilken fin!!


    Men jag skulle verkligen vilja se någon bild från er som fått hem tygbuketter, så man ser hur det ser ut i "verkligeheten" =)

Svar på tråden tygbukett- Var köpa? bild på era tack