• mirreth

    Kontakta JenJenHouse, men hur?!

    Måste kontakta dom ang min klänning jag fick häromdagen, men hittar ingen mailadress. På deras kontaktsida finns det anvisningar men man kommer ingenstans?! Någon som vet? Eller så är det det som är grejen, att när man betalat så är det fine....

  • Svar på tråden Kontakta JenJenHouse, men hur?!
  • MariaochDaniel

    Lite så är det.
    De är otroligt trångsynta och det tog mig ca 20 mail fram och tillbaka att få tillbaka en del av mina pengar.

    Finns ingen mailadress utan gå in under dina beställningar och sedan tryck på retur eller liknande, så får man fylla i ett formulär. Minns inte exakt men...

  • mirreth

    OK! Hittade en länk i ett av mailen de skickat, som ett formulär man skriver i... Hoppas på det bästa :-P

  • mirreth

    Har fått ok och tillmötesgående svar som kom snabt! Jag har mailat bilder på klänningen som bara passar i bystmåttet, midja och ´höfter är 11-12 cm för stort!

  • mirreth

    Längtandsfull skrev 2013-06-27 19:05:13 följande:Vi fick bra bemötande tycker jag...Fick du någon ersättning, eller vad gällde ditt problem?

  • Längtandsfull

    Vårt problem var att den färg vi beställde hem stämde inte riktigt med vårat färgtema så vi ville hellre få hem klänningar i en annan färg. Man får tyvärr inte returnera såvida det inte är dom som gjort fel. Men vi fick 30% rabatt om vi beställde hem nya klänningar så får vi försöka sälja dom första vi beställde. Vi beställde hem nya klänningar och det blev mycket bättre=)

Svar på tråden Kontakta JenJenHouse, men hur?!