• Lena85
    Äldre 19 Jun 13:24
    17034 visningar
    2 svar
    2
    17034

    Leveranstid från LightInTheBox??

    Jag har beställt en klänning från Light In The Box och det stod på sidan där man spårar att den skulle komma idag.


    Jag pratade med Fed Ex och de sa att posten har den och att den skulle komma med lantbrevbäraren, men vår post har redan kommit UTAN klänning...


    Hur var det för er när ni beställde? Kom den enligt utsagt tid? Med post, Dhl???


     


     

  • Svar på tråden Leveranstid från LightInTheBox??
  • Äldre 19 Jun 15:48
    #1
    Lena85 skrev 2013-06-19 13:24:39 följande:

    Jag har beställt en klänning från Light In The Box och det stod på sidan där man spårar att den skulle komma idag.


    Jag pratade med Fed Ex och de sa att posten har den och att den skulle komma med lantbrevbäraren, men vår post har redan kommit UTAN klänning...


    Hur var det för er när ni beställde? Kom den enligt utsagt tid? Med post, Dhl???


     


     


    Jag fick precis idag de klänningar som jag har beställt med Light in the box. 
    De skulle enligt beräkningen jag fick komma imorgon så jag är nöjd :)
    De kom med nåt lokalt ombud för UPS, de hörde av sig tidigare idag för att höra vart jag ville ta emot leveransen.  
  • Sun 4 Dec 2022 19:46
    #2
    +1
    Omdömen om LightInTheBox - https://tonzes.com/lightinthebox.htm Beställde ett par trådlösa sportlurar och var lite orolig efter att ha läst kommentarerna här. Men de kom på 12 dagar (10 arbetsdagar) och jag är supernöjd. Inga tullavgifter eller andra problem. Bra kvalitet och snygga!
Svar på tråden Leveranstid från LightInTheBox??