• MamaMi­a
    Äldre 18 Jun 00:14
    2141 visningar
    5 svar
    5
    2141

    Nån som vet hur man gör ett festhäfte på delat A4???

    Jag blir tokig...


    Är de nån som använt bröllopsguidens verktyg till de?


    Jag får inte ihop de!


    Det blir bara stora A4 papper utskrivna... inte som de ska att 2 sidor på ett papper!


    Nån som kan hjälpa mig?? Panik!!


     

  • Svar på tråden Nån som vet hur man gör ett festhäfte på delat A4???
  • LuddeC­aro
    Äldre 18 Jun 07:23
    #1
  • Äldre 18 Jun 11:15
    #2

    Jag gjorde själv i Word. Öppna ett nytt dokument. Välj Sidlayout- Orientering (där väljer du om det ska vara liggande eller stående) - Spalter (jag valde två eftersom det var ett fästhäfte). Sedan börjar du. Det smartaste är om du gör en mall som visar hur du vill ha det färdigt. Tänk på att dubbelsidigt blir två "papper" i Word men att du måste tänka ett varv till i kopieringen (det gick en del papper för att få det på rätt håll. Lite meck, men det var värt det)Jag provar att skicka med två av våra sidor. Det visar hur jag har gjort och hur du måste tänka. Till detta fanns det även ett omslag. Första sidan efter det är den som börjar "Nu är det gjort", när bladet vändes kom "Meny" på samma papper men nästa sida.   Lycka till               

  • Äldre 18 Jun 11:17
    #3
  • daniie­l 2
    Äldre 18 Jun 11:20
    #4

    Om det är någon som har publisher, så har jag en mall för festhäfte till just publisher att mejla.

  • Äldre 18 Jun 11:21
    #5

    Sista försöket. Lägger in det på min profil så du kan titta där om du vill annars.

Svar på tråden Nån som vet hur man gör ett festhäfte på delat A4???