• drömmaren

smakråd......

Jag vill ha en klänning med v- ringning så som den  på bilden och jag skulle även vilja ha en spetsbolero på mig då jag har så himla svårt att gå in i en kyrka med bara axlar. 

vad tror ni skulle det blir för mycket? 
  • Svar på tråden smakråd......
  • SofiaMagdalena

Jättebra att du vill respektera etiketten i kyrkan och täcka axlarna! Jag tror det kommer bli snyggt med en spetsbolero till :) Du kan ju kanske anpassa skärningen i fram på boleron så den matchar v ringningen.

• drömmaren
    SofiaMagdalena skrev 2013-06-14 12:40:22 följande:
    Jättebra att du vill respektera etiketten i kyrkan och täcka axlarna! Jag tror det kommer bli snyggt med en spetsbolero till :) Du kan ju kanske anpassa skärningen i fram på boleron så den matchar v ringningen.
    har jätte svårt att vara baraxlad i kyrckan och vet inte varför......när vi skulle döpa våran dotter vart jag tvyngen att vara det för hon råkade kräka ner min kofta som jag hade på mig men det känndes så himmla fel och den känslan vill jag ju inte ha på min bröllopsdag =)
  • karamell

jag tror det blir snyggt med en enkel spetsbolero som inte täcker bysten...

• SofiaMagdalena
    drömmaren skrev 2013-06-14 13:07:33 följande:
    har jätte svårt att vara baraxlad i kyrckan och vet inte varför......när vi skulle döpa våran dotter vart jag tvyngen att vara det för hon råkade kräka ner min kofta som jag hade på mig men det känndes så himmla fel och den känslan vill jag ju inte ha på min bröllopsdag =)
    Jag fröstår! Känner precis samma sak. Det är något med det. Man är inte baraxlad helt enkel. Jobbigt läge på dopet.
Svar på tråden smakråd......