• annap84

Vilka skor?!

Hej!

Skulle behöva er expertis! Gifter mig i slutet av Oktober och har ingen somhelst aning om vad jag ska ha för skor! När jag har tittat runt efter traditionella bröllopsskor, så är dom så himla putte-nuttiga, och det känns som om jag kommer att vara alldeles för prinsessaktig, vilket jag inte vill.

Snälla hjälp mig med lite idéer! Kan man ha "vanliga" heels?  

Tack så mycket för er hjälp!

//Anna 

• Svar på tråden Vilka skor?!
  • daniiel 2

Du kan ha precis vilka skor du vill. Utgå från vad du tycker är fint och bekvämt. Det med bekvämt är viktigt tycker jag, för hur snygga skorna än är, så väger det inte upp när du står där med fötter som bultar av smärta ;)

Jag hade ett par svarta pumps som jag redan ägde. Snygga tycker jag, men framförallt sköna!

• SofiaMagdalena

Jag kommer att köra på ett bar marinblå ballerina som jag köpte på skopunkten. Kändes lagom! Jag har lång klänning så dem syns inte, orkar inte gå i höga klackar 12 timmar + att min kille är samma längd som mig. 

Kör på det du tycker om! Det kan dessutom vara läckert med skor som bryter av :) 

• niriel

Såklart du kan! Jag hade gröna skor. Älskade dem. Tyckte att allt vitt med bling och höga klackar var helt hemskt (på mig) och något som jag aldrig skulle kunna ha på mig, så då valde jag inte det. Såg någon bild på en brud med converse-skor med extra piffade skosnören, jag utgår från att hon trivdes alldeles utmärkt i det. Jag tänker att passar det personen så passar det helt klart på ett bröllop! Och daniiel har helt rätt, att de är bekväma är A och O i det här fallet...

• kj79

Jag kommer köra på vita ballerina. Är rätt traditionell och vill ha allt i vitt. När det kommer till kläder o skor i alla fall. Men viktigast är ju att de är sköna. De jag köpte var jättesköna och billiga dessutom så jag köpte dom trots att jag inte gillar vitt så mycket annars.

• Marione

Köper du nya skor är nog det absolut viktigaste att du går in dem ordentligt. Själv ska jag ha ett par silvriga högklackade satinskor, har dem redan hemma men aldrig använt dem. 

• annap84

Hej!

Tack!! Marinblå låter snyggt! Har du någon bild, länk till dom? Och tusen tack till er alla. Kanske lite töntigt att hetsa upp sig över skor, men allt blir plötsligt till en himla stor grej :) 

• SofiaMagdalena
    annap84 skrev 2013-06-13 15:46:48 följande:
    Hej!

Tack!! Marinblå låter snyggt! Har du någon bild, länk till dom? Och tusen tack till er alla. Kanske lite töntigt att hetsa upp sig över skor, men allt blir plötsligt till en himla stor grej :) 
    Gissar att du menar mig :P 
    Här är skorna! Finns i två färger. Dock är dem i syntet så rekomenderar att köpa en tunn lädersula och lägga i dem som man slipper bada i svett :P  
  • annap84

Heje!

Vill bara tacka så himla mycket för all hjälp!! Jag tog mig i kragen och beställde ett par skor, det behöver som ni sa inte vara sååå speciella, så länge man trivs!

http://www.stylight.se/Produkt/Nly-Shoes/Lillie2/

Tyckte det var lite kul med blått, och inte så skyhöga.

Tack igen Skrattande 

Svar på tråden Vilka skor?!