• Anna S Olsson

    Klänningar till tärnor!

    Hej hallå!
    Jag har hittat tre underbara klänningar och tänkte faktiskt ha två av dom som alternativ för tärnorna.
    Vår färgtema är : Vitt, Silver och Marinblått (så uppenbarligen ska klänningarna vara marinblåa;P)
    Men vika av dessa tycker ni passar bäst ihop?
    Alla har olika kroppstyper och är i åldrarna 17-25.


    Första:


    Andra.


    Tredje.




    Möjligtvis att de två första är kanske för lika varandra men jag vet inte... Ryggarna ser ändå helt olika ut och jag är helt kär i alla tre haha^^
    HJÄLP!! ;) 


     
  • Svar på tråden Klänningar till tärnor!
  • daniiel 2

    Varför inte fråga tärnorna som ska ha dom på sig?

  • Anna S Olsson
    daniiel 2 skrev 2013-06-12 22:26:35 följande:
    Varför inte fråga tärnorna som ska ha dom på sig?
    För att vi kommer betala dom och jag är lite av ett kontrollfreak hahah xD
  • Anna S Olsson
    kouki skrev 2013-06-12 22:27:42 följande:
    Jag gillar personligen 2:a och 3:e bäst ^^
    Dom verkar nog passa bäst... Båda har ju lite "blingbling" på sig och ena är ju lite mer "ungdomlig" av sig... Hm, tål att tänkas på :)
  • daniiel 2
    Anna S Olsson skrev 2013-06-14 02:08:42 följande:
    För att vi kommer betala dom och jag är lite av ett kontrollfreak hahah xD
    Ja, fast det verkar ju som att du kan tänka dig alla tre av dessa modellerna och då tänker att jag det är väl bättre att tärnorna som ska ha dom på sig säger vad dom tycker och vilken dom helst vill ha, istället för att vi här på BT ska tycka till?
  • Anna S Olsson

    Ja fast om det visar sig att alla sex väljer olika.. Att det blir två av vardera? Det vill jag inte eftersom jag vill bara ha två alternatvi! Därför rådfrågar jag här först eftersom två av dom liknar varandra ganska mycket så det vore ju kul att få höra vilken som i majoriteten är finast...

  • afturelding

    Jag tycket tvåan är finast. Den är stilren och går att använda om och om igen :)

  • kouki
    Anna S Olsson skrev 2013-06-14 02:09:42 följande:
    Dom verkar nog passa bäst... Båda har ju lite "blingbling" på sig och ena är ju lite mer "ungdomlig" av sig... Hm, tål att tänkas på :)
    Dels det, men sen är det två olika sorters modeller, som passar olika kroppstyper, så då är de bra att ha dem som förslag, så man kan välja efter passform t.ex. :)

    (Sätt mig i 3:e t.ex. och mina bröst kommer knocka de på första raden i kyrkan... Medan den skulle sitta sjukt fint på min kusin :P ) 
  • Chicita

    Jag skulle ha låtit tärnorna välja mellan alla tre klänningarna.
    Eftersom dom är så lika varandra så blir det ändå enhetligt även om alla väljer helt olika modeller.

    Att ha tre klänningar att välja på gör ju också att det är lättare att hitta något som passar en själv och som man känner sig bekväm i.
    Och en tärna som är bekväm smälter in bland dom andra bättre även om hon har en annan klänning - än om hon står och skruvar på sig och drar i klänningen för att rätta till den för att det känns som om den ska glida upp/ner eller som om bysten ska ramla ut... 

  • Rosorochkärlek

    Jag tycker att antingen kan du har alla tre, eller så kan du ha 1+2 eller 2+3. 1+3 passar däremot inte så bra ihop för de har inget som "binder dem samman".

    Men det kan vara snyggt att ha alla tre. Alternativt hitta ännu fler så att alla har olika men i samma färg.


    rosorochkarlek.blogspot.com - Min bröllopsblogg med massor av inspiration
Svar på tråden Klänningar till tärnor!