• Felicia84

    Sexiga bröllops trosor

    Hejsan

    Sitter och funderar på det  här med trosor till bröllopsnatten. Känns ju som att man vill ha klassiska trosor, i vitt med spets till exempel. Men man vill ju också få igång sin karl ordentligt, om ni förstår Flört Skrattande är t.ex. dessa "för mkt" för bröllopsnatten tycker ni? http://www.miramollis.com/shop/jolidon-clandestine-stringtrosa

    http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/underkl%C3%A4der/trosor/wonderland-116/crazy-lace-hipster-116715-1/ dessa är annars mer klassiska, men lite tråkiga tckr jag !! Tungan ute

  • Svar på tråden Sexiga bröllops trosor
  • Chicita

    Tja om jag säger så här... Ta några som är bekväma under dagen. Du kommer vara trött och svettig på kvällen. Så om ni mot förmodan orkar få till något så kommer du nog ändå vilja fräscha  upp dig och byta om, och då spelar det väl ingen roll vad du har på dig egentligen. Flört

  • Hoffsennanen Tottoplex
    Felicia84 skrev 2013-06-12 19:45:27 följande:
    Hejsan

    Sitter och funderar på det  här med trosor till bröllopsnatten. Känns ju som att man vill ha klassiska trosor, i vitt med spets till exempel. Men man vill ju också få igång sin karl ordentligt, om ni förstår Flört Skrattande är t.ex. dessa "för mkt" för bröllopsnatten tycker ni? www.miramollis.com/shop/jolidon-clandestine-s...

    nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/und... dessa är annars mer klassiska, men lite tråkiga tckr jag !! Tungan ute
    För mkt??!!
    Åh jisses.. Här kommer lite länkar på vad som nog skulle uppskattas

    www.agentprovocateur.com/bridal/view-all.html&gclid=COjM4JOO37cCFTN2cAodtTUA7A

    www.bellabellaboutique.com/bridal-lingerie-c-95_100.html&display=all

    www.fairefroufrou.com/store/bridal.php

     
    Visst...vissa kanske är liiite frågetecken på om man ens får på sig men... fantastiska! Den första länken är mi  favorit! 
  • daniiel 2

    Jag tycker överlag att "sexiga" underkläder är så fruktansvärt fula och ofta ser sjukt obekväma ut. Jag kan knappt hålla mig för skratt när jag ser bilder på såna många gånger.

    Själv måste jag ha varit extremt tråkig och osexig som hade ett par svarta, enkla, hipsters. Liknande dessa nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/underkl%C3%A4der/trosor/triumph-967/just-body-make-up-hipster-208316-14/

  • blomman

    Jag hittade också den sidan du pratade om www.miramollis.com


    och tycker dessa är superfina och inte alls för mycket till bröllopsnatten,
    http://www.miramollis.com/shop/isolde-brazilian-trosa och även dessa:
    http://www.miramollis.com/shop/isolde-stringtrosa

    De är vita i siden och med spets! Supersöta verkligen, vad tycker ni??

    Hmm AP är ju verkligen jaa...hmmm vad ska man säga... alltså ja de är snäppet för mkt tror jag... eller??

  • imoen
    daniiel 2 skrev 2013-06-12 20:26:06 följande:
    Jag tycker överlag att "sexiga" underkläder är så fruktansvärt fula och ofta ser sjukt obekväma ut. 
    Men eller hur! Halva skrattet sitter iofs i hur jag föreställer mig att jag själv skulle se ut...

     
  • Allis

    Sen tror jag inte att sambon skulle gå igång på ett par genomsvettiga, sladdriga sidentrosor klockan tre på natten, hur snygga de än varit på morgonen :)))))) De kan man lika gott spara till nästa dag.

  • karamell

    Jag köpte ett par snygga trosor när jag var på Victorias Secret! Kolla deras hemsida!
    Däremot som ni säger, tänkte jag nog ha några andra snygga, lite enklare, vita spets hotpants under dagen, sen ta på mig dessa på kvällen, kan tänka mig att det blir svettigt. :) 

  • daniiel 2
    imoen skrev 2013-06-12 21:53:01 följande:
    Men eller hur! Halva skrattet sitter iofs i hur jag föreställer mig att jag själv skulle se ut...

     
    Hahah ja, precis så!
  • Tooie

    Finns mycket fina underkläder! Jag hade köpt en massa fint.. men de åka av illa kvickt. För vi hade jaccuzi och bastu på rummet... och man badar knappast med kläder.. ;) dock hade jag olika uppsättningar till bröllopsresan.. kan faktiskt rekommendera HM... de har billiga och jätte fina kläder och då kan man köpa flera olika :)
     

  • FruForsmark

    Jag hade (heltäckande) trosor i vitt siden som var mycket vackra och dessutom sköna att bära. Köpta på en bröllopsbutik. Tror string kan bli lite obekvämta tt bära en hel dag och speciellt när man blir så varm.

  • FruForsmark
    Allis skrev 2013-06-12 22:55:42 följande:
    Sen tror jag inte att sambon skulle gå igång på ett par genomsvettiga, sladdriga sidentrosor klockan tre på natten, hur snygga de än varit på morgonen :)))))) De kan man lika gott spara till nästa dag.
    Jag var genomsvettig men mina sidenunderkläder var lika vackra som de var när jag tog på dem på morgonen ;) Köper man bröllopsunderkläder eller sidenunderkläder från bra underklädeskjedjor tror jag inte det blir några problem med hållbarheten under dagen.
Svar på tråden Sexiga bröllops trosor