• Cardamom

    Sång och musik till vigseln

    Hej,

    Jag har varit ute och letat efter en musiker/en duo till vår vigsel den 3:e augusti 2013. Utan framgång! Vigseln, borgerlig, kommer att äga rum utomhus (om vädret tillåter) på en gård mellan Motala och Linköping i Östergötland. Akustiskt är därför det vi är ute efter.

    Är det någon som kan rekommendera någon musiker/duo som skulle vilja spela och sjunga under en vigselakt i dessa trakter?  Gärna gitarr eller banjo, men öppen för andra förslag. Vi hade tänkt oss någonstans runtikring tre låtar. Hälften av gästerna är från England, då min fästman är därifrån, så någon av låtarna kommer förhoppningsvis vara på engelska. :)

    Jag är mycket tacksam för förslag och rekommendationer!

    Varma hälsningar,
    Maria

     

  • Svar på tråden Sång och musik till vigseln
  • OliviaL

    Hej!

    Har du hittat någon solist?

    Inboxa mig så kan jag hjälpa er med förslag!

    Mvh Olivia 

  • Lena59

    Jag kan rekomendera Emelie Bäck som också sjunger duo med Andreas Pejler.Dom är jätteduktiga, har båda gått på Södra Latins yrkesmusikerutbildning med inrikning sång. Min dotter hade dom på sin vigsel då båda sjöng och killen spelade piano och det var fantastiskt. Maila till emelie.back@hotmail.com så kan du säkert få en inspelning att lyssna på, det fick min dotter.Lycka till! Mvh, Lena           

Svar på tråden Sång och musik till vigseln