• Bride2b

    Äntligen förlovad!!!

    Hej alla glada!! Har i snart ett år nu kikat på BT och längtat ihjäl mig efter att få gå nedför altaret och gifta mig med mannen i mitt liv! Igår kväll ställde han den stora frågan och vi har bokat in en tid på onsdag hos Michael O'Dwyer för att tillverka våra förlovningsringar :) Känns helt overkligt!!! I Augusti har vi även bokat in Erika Gerdemark för en "engagement session" då vi vill ha några fina bilder på oss som vi tänker använda till save-the-date kort!!!! Kram på er alla och önskar er en trevlig sommar!! Bilder utlovas på våra ringar och från våran foto-session med Erika Gerdemark!!!

  • Svar på tråden Äntligen förlovad!!!
  • jimmyojennifer

    Vad roligt! Stort grattis! Man känner sig som världens lyckligaste när man får ringen på fingret! =)


    Framtiden är den du själv skapar
  • Bride2b

    Jimmyojennifer: ja jag kan bara föreställa mig!!! Kommer bli sååå svårt att välja ring...vi kommer köra bakvänt och ta alliansring som förlovningsring och en enstensring som vigselring....är så osäker på ifall jag ska ha en ring där diamanterna går hela vägen runt eller bara på ovansidan :( har suttit hela dagen framför datan och letat efter inspirationsbilder!

  • jimmyojennifer

    Hehe, det är nog bara fortsätta leta. Så fort man ska välja ring inser man hur många fina de finns och man önskar att man kunde ta allihopa!


    Jag tycker att det låter jätte vackert med alliansring som förlovningsrïng och enstensring som vigselring. Jag har valt en allians ring som vigselring men har inte stenar hela vägen runt av praktiska skäl. Jag är rädd för att slå sönder stenarna om jag har dom även på insidan. Men det är ju en smak sak som allt annat


    Lycka till ring-djungeln. När du har ringen på fingret kommer du känna dig som en skata och titta på hur ringen glimmar i alla ljus. Även badrumslampan reflekterar nämligen vackert... har jag märkt av egen erfarenhet, haha!


    Bride2b skrev 2013-06-10 14:09:55 följande:
    Jimmyojennifer: ja jag kan bara föreställa mig!!! Kommer bli sååå svårt att välja ring...vi kommer köra bakvänt och ta alliansring som förlovningsring och en enstensring som vigselring....är så osäker på ifall jag ska ha en ring där diamanterna går hela vägen runt eller bara på ovansidan :( har suttit hela dagen framför datan och letat efter inspirationsbilder!
    Framtiden är den du själv skapar
Svar på tråden Äntligen förlovad!!!