• Anna50­6
    Äldre 9 Jun 16:00
    1548 visningar
    0 svar
    0
    1548

    Min tips på snygg fuskbränna

    Ska du gifta dig eller kanske rent av gå på ett bröllop som gäst och vill få lite fin färg?
    Jag har testat lite olika brun-utan-sol i olika prisklasser. Jag har kommit fram till att min favorit ä St. Tropez Self Tan Bronzing Mousse. Den ger en fin färg och luktar inte illa. Smörjer du in dig ett par dagar, så har du en fin bränna. Den går även att ha i ansiktet. Jag har även testat en "spraytan" som man själv kan använda och som fungerade bra att ha på innan själva partajet. Den har det lite lustiga namnet Sex Symbol Aerotan - instant temporary tanning spray. Den ger Fin bronsig ton med lyster i. Ett tips för att använda produkterna är en applikator från St Tropez, som är som en vante. Då slipper man riskera att bli gulbrun i den hand som man smörjt med.

    Ett par kompisar till oss gifte sig sent i september för några år sedan och de gick till salong och gjorde spraytan. Det blev jättefint. Det var ett smart drag att både bruden och brudgummen gick. Om bara bruden går och blir sprayad, så kommer troligen brudgummen se jätteblek ut.

    Här kan du läsa mer om mina fuskbrännetips:http://wila.nu/2013/june/sommarfavoriter-2.html


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-09 16:11
    MINA tips på snygg fuskbränna, skulle det ju vara...
    Ursäkta stavningen.
Svar på tråden Min tips på snygg fuskbränna