Loveit skrev 2013-06-10 14:47:41 följande:
Hej! Vi kommer mest troligt kombinera dop och bröllop. Just nu är jag gravid (endast v.12) och pyret är beräknat till årsskiftet. Vi har då tänkt ha dop och bröllop nästa sommar.
Vi kommer ha temat Bonnabröllop och då kommer alla vara klädda som drängar och pigor. Vi kommer ha en dopklänning som är virkad på 1800-talet och har används inom släkten sedan dess. Sonen hade den på sig när han döptes också, jättefin!
Vi vill inte ha ett överraskningsbröllop, utan gästerna kommer få en inbjudan med info om dopet och bröllopet. Jag vet inte riktigt hur vi ska lägga upp det men själva festen kommer bara vara bröllopsfest.
Vad har ni för planer`?
det låter jättemysigt med bonnabröllop =)
vi har inte kommit så långt....för jag vill igentligen ha ett vinterbröllop men jag vill att bebisen ska vara max 4 månader vid dopet så då går inte det.....är bara i v 10. och vi kommer eventuellt flytta till borås i höst så det sklulle ju vara jätte smidigt att ha dopet och bröllopet samtidigt....
sambon vill ha ett litet intimt bröllop med max 40 gäster och det är det ända som vi har bestämt än sålänge!