• Äldre 27 May 15:44
    4352 visningar
    2 svar
    2
    4352

    Tips på bra bröllopskordinator/Wedding planner i Stockholm eftersökes!

    hej!!

    Jag och min fästman förlovade oss på alla hjärtans dag i år och har bestämt oss för att gifta oss maj/juni 2014. Eftersom vi båda jobbar så otroligt mycket kommer vi inte riktigt hinna med all planering kring bröllopet. Jag vill ha ett litet och min fästman ett stort bröllop så då vill vi gärna ha lite hjälp. Vi har vänner som anlitat bröllopskordinatorer och varit mycket nöjda med det. De bor tyvärr inte i Stockholm så jag har inte kunnat gå på deras rekommendationer.

    Därför behöver jag er hjälp. Ni som har erfarenhet eller i skrivandets stund anlitat en wedding planner. Har ni någon ni kan rekommendera? Vill ha en som tar fast pris och inte provision då det inte känns seriöst.

    Blir otroligt glad för svar!

  • Svar på tråden Tips på bra bröllopskordinator/Wedding planner i Stockholm eftersökes!
  • HubbaB­ubba
    Äldre 12 Jun 13:21
    #1

    Louise på www.rightstyle.se/ är helt underbar Glad
    Vi hade anlitat henne till vårat bröllop som skulle vara 2014, men pga olika omständigheter så valde vi att ha ett litet intimt bröllop nu i år istället och fick därför avboka henne.
    Men skriv till henne, hon är jättetrevlig och bra Glad

  • Sanna T K
    Äldre 17 Aug 19:29
    #2

    Hur gick det för er? Hittade ni någon som du kan rekommendera? (Postade precis en egen tråd här innan jag hittad den här ) Vi ska precis börja planera och känner att vi inte heller riktigt har tid att planera och dessutom inte är så värst pyssliga av oss...

Svar på tråden Tips på bra bröllopskordinator/Wedding planner i Stockholm eftersökes!