• jessica1

färg på duk o servetter

vad har ni för färger på dukarna och servetterna?har inte själv kommit fram till vad jag vill ha för färger.

• Svar på tråden färg på duk o servetter
  • Labolina04

Kommer troligtvis att ha vita dukar och vita servetter till middagen.
    Ska nog ha lila eller röda (har inte bestämt vilket ännu, funderar) "kaffeservetter" med våra namn och datum vid champangeskål och nattfika.

• ijkå

Vi kör också med vita linneservetter och dukar.

• My K

Vitt! Klart fräschast tycker jag.

• jessica1

tack alla,tänkte ha vita dukar och antagligen lila servetter,vad tycker ni om det?mvh

• Nynnar

Det låter fint!!!

Vi kommer ha vita dukar och servetter, sedan ställer vi festprogrammet i servetterna för färg.

• MarinaI

Vita dukar och orange-röda servetter ( i enlighet med färgtemat)
    /marina

• ANDERSSONSKAN

vi ska ha vita linneservetter & dukar våran bordsdecoration ska gå i guld & grönt på borden.

• nygifta_tuss

vi hade vita dukar med lila servetter med namn, datum o plats tryckt på, lila dekoration, lila blommor, vitt/lila festprogram. var supernöjd med det! kolla olika valmäjligheter och känn efter så märker ni vad som känns rätt för er!

• nygifta_tuss

vi hade vita dukar med lila servetter med namn, datum o plats tryckt på, lila dekoration, lila blommor, vitt/lila festprogram. var supernöjd med det! kolla olika valmäjligheter och känn efter så märker ni vad som känns rätt för er!

• jessica1

tack alla,har helt klart bestämt mig,ska ha vita dukar och lila servetter :)

• solkatten

Kan man ha pappersdukar? Finns det lite finare sådana? Var köper man dem? PÅ den platsen där vi ska ha festen tar de ca 1600 kronor för att få använda de vita linnedukarna. De säger att det kostar så mycket att kemtvätta dem.
    Jag tycker det är lite för mycket pengar att lägga på bara dukar då vår budget inte är så jättestor.

• MarinaI

Duni har pappersdukar i samma kvalité som deras "linnelook"-servetter, vet i katten om det blir billigare dock. Kolla med kemtvätten, de brukar hyra ut dukar. (vi betalade 75:- styck för våra dukar, inkl. tvätt).
    /marina

• TeaSpoon

Vi hade mörkblåa dukar med tusentals silverstjärnor på, stjärnorna var paljetter som vi hade strött ut...

Servetterna var vintervita med guldtryck på....

• jessica1

tänkte då ha lila servetter,vita dukar,vad är finast,lila ljus eller vita ljus?

• siivan

Jag har en ide om vita dukar och dimblå papperssevetter. (dessvärre är det inte så lätt att hitta) Det skulle också vara kul att trycka upp datum och namn på servetterna.

Svar på tråden färg på duk o servetter