ThereseV skrev 2013-10-04 15:32:06 följande:
Får våran del så hade en koordinator på själva bröllopsdagen varit rätt praktiskt.. . Festlokalen låg i princip bredivd kyrkan så det gick väldigt fort för dom piggaste att ta sig dit, men jag och mannen skulle ta en kvart-20 min och fixa ett par foton innan.
Efter 2 min får vi reda på att dom börjat servera brudskålen direkt. En koordinator hade kunnat stoppa det, plus sett till att bartendern inte fyllde upp champagneglasen hela vägen upp, eller glömde bort barnens dricka... och sett till så att min pappa fått ett vinglas och inte en ölmugg i plast att skåla i när champagneglasen tog slut (eftersom dom serverade det så tidigt så folk han dricka upp och alltså fick nya glas) Tur att vi iaf hade lite marginal eftersom vi bara räknat ett glas per person.. trist bara att det alkoholfria inte riktigt räckte (dels eftersom barnen även fick av det istället för det som var til för dom och dels för att dom fyllde upp alldeles för mycket i vare glas..)
så ja.. en koordinator kan vara bra att ha... Oavsett om det är en betald "riktig" eller någon som man känner som har lust att ha dom upgifterna, utan att själv vara gäst ...
Ingen katastrof egentligen, men det känns ju lite surt att min pappa fick skåla i en plastmugg...
Tack för att du dela dina erfarenheter.
Ska seriöst tänka på bröllopskoordinator.
Även om jag skall ha helhetslösning på mitt bröllop.
Eller är det onödigt att ha en bröllopskoordinator då?
Hade egen tråd om det med.
www.brollopstorget.se/Forum-27-86/m4327419.ht...
Kan man ha dem på själva bröllopsdagen bara?
Eller skall man ha dem från början till slut?