• Linnea­89
    Äldre 24 May 14:35
    1730 visningar
    3 svar
    3
    1730

    Slips till denna klänning

    Hej!


    På grund av olyckliga omständigheter var hela vårat brudfölje tvunget att hitta nya kläder (Vi gifter oss om 3 veckor).


    Tärnan hittade en jättefin klänning i färgen magenta och nu återstår bara ett problem. Marskalken behöver hitta en matchande slips inom dessa tre veckor!


    Någon vänlig själ som kan hjälpa oss? :)


    http://www.venusbridal.com/bridesmaids/bella-maids/BM1262

  • Svar på tråden Slips till denna klänning
  • Äldre 24 May 14:39
    #1

    Hej!


     


    På internet finns ju t ex tieroom.se och slipskungen.se, men det kanske är bäst att börja med att ta med klänningen till t ex Dressman så att man lätt kan se om de har en slips som är i rätt nyans.

  • Pillan
    Äldre 25 May 07:11
    #2

    Slips i en specifik färg kanske är lite svårt att leta efter på nätet och butikerna har ofta lokala sortiment för detta. Min sambo brukar köpa slipsar på brothers, de brukar ha stort sortiment. Annars finns det en här som ser ut att passa: shop.vfo.se/sv/artiklar/herr/accessoarer-2/slipsar/slips-25.html

  • Äldre 5 Aug 01:43
    #3

    Jeg ved, at det selvfølgelig er for sent nu, men hvis andre søger slips, kan jeg anbefale BownTie.se. De sælger slipsar, flugor, hängslen och manschettknappar (lidt svensk kan jeg da finde ud af )

    Ellers har de fleste byer vel også butikker, der sælger slips - i hvert fald uden tvivl i Stockholm og Göteborg. Udvalget er måske ikke så sort her, men hvis man bare skal bruge et slips i sort eller rød, så kan man sikkert godt finde det her. Vær dog opmærksom på, at prisen ofte vil være højere her end den er de fleste steder på nettet.

    Håber du havde en god bryllup!

Svar på tråden Slips till denna klänning