• DMV
    Äldre 16 May 19:47
    1708 visningar
    4 svar
    4
    1708

    När kan man ha tipspromenad, förutom i väntan på brudparet?

    Vi hade tänkt ha tipspromenad för gästerna i väntan på att vi kommer till lokalen (vi ska fotas först vilket tar en timme), men nu har vi kommit på att vi också vill ha en salsalektion för gästerna och att det kanske passar bättre under tiden de väntar. Men jag vill inte släppa tipspromenaden, har nämligen jobbat arslet av mig för att hitta roliga frågor som gästerna kommer skratta åt och få något roligt att prata om :P Kan man få in den på något annat ställe tror ni? Vi kommer ha 3-rättersmiddag och sedan dans med tårta.

  • Svar på tråden När kan man ha tipspromenad, förutom i väntan på brudparet?
  • Äldre 16 May 19:49
    #1

    Mellan middagen och tårtan passar det rätt bra med en bensträckare där man får röra på sig.
    Speciellt som det annars blir tårta direkt efter efterrätten och det blir lite "kaka på kaka" så att säga Flört 

  • Annica­70
    Äldre 16 May 19:58
    #2

    Vi ska oxå ha vår tipspromenad efter maten så att gästerna får sträcka på benen lite och sjunka maten ..


    Salsa kurs låter som en urkul ide

  • DMV
    Äldre 16 May 20:01
    #3

    Tack!! :) Varför tänkte inte jag på det?? Det blir ju jättebra!

  • Äldre 17 May 16:03
    #4

    Ett annat alternativ är att ha tipspromenaden först. Alltså under tiden de väntar på er. Och ha salsakursen mellan middagen och tårtan så får de dansa av sig maten.

Svar på tråden När kan man ha tipspromenad, förutom i väntan på brudparet?