• Emmeli

    Hur få tag i Optimalprint?!

    Gjorde vår beställning av inbjudningskort hos Optimalprint och skickade glatt ut dem förra veckan.
    Under helgen fick vi många samtal om att det inte gick att sätta över pengar på vårt angivna kontonummer (kuvertavgift) och mycket riktigt... Tryckfel!

    När man går in på min order så ser man klart och tydligt att jag har angett rätt siffror, men ändå hade dom kastat om två siffror. Nu skulle jag verkligen vilja få tag på detta företag men hittar varken mail eller nummer till dem.
    Någon som varit i kontakt med dom och har någon aning var jag ska vända mig?

    Är inte nöjd...

  • Svar på tråden Hur få tag i Optimalprint?!
  • SofiaMagdalena

    Jag hittade det här:


    Det är problem med produkterna jag fått. Jag är inte nöjd med mina produkter.


    Börja med att gå in här på ditt konto och kontrollera ifall produkterna du fått skiljer sig från den design du skapade och beställde. Om dom skiljer sig och något gått fel, skicka ett meddelande så hjälper vi dig. Om du fått produkter du inte är nöjd med och som du känner att du inte kan använda så hjälper vi alltid till på bästa möjliga sätt.


     När man klickar på skicka meddelande kommer en ruta upp där du kan skriva, dock på engelska.

    gick in på "Hjälp" och sedan "efter min beställning" 
Svar på tråden Hur få tag i Optimalprint?!