• drea

    Utomhus i Linköping

    Vart kan man gifta sig utomhus, i Linköping? Någon fin plats, helst under något stort fint träd! Vi har tänkt hyra ett jättestort partytält, så helst ska det vara ett ställe där man får ställa upp det också!? :O

  • Svar på tråden Utomhus i Linköping
  • Marjasinus

    Vi funderade lite på sådana alternativ men vi kom inte på så många. De flesta platser som inte är ängsmark/åker är ju i allmänhet tomtmark. Sen vill man ju kanske ha lite el också för ljud/ljus så småningom och vatten kan ju vara bra att ha tillgång till.

    De alternativ vi kom på var Olstorps motionscentrum, Vidingsjö motionscentrum, sandviks camping - men det blev inget av dom.

  • amerika

    Vi har tänkt att ha vigseln i Landeryds hembygdspark under den jättestora urgamla Landerydseken (vi ska ha festen inomhus på annan plats). Vi ska åka dit o titta nästa vecka på datumet vi ska gifta oss nästa år för att få en känsla av hur det är där just den tiden på året. 

    Jag tycker oxå det är svårt att välja ställen utomhus, det är ju liksom inte bara att knalla ut i skogen o välja ett träd, känner jag....

    Jag har funderat på att ringa till nån bonde o fråga om han har en fin hage vi kan få låna, men har inte gjort det.  

Svar på tråden Utomhus i Linköping