• mirre01

    23 dagar kvar :S

    men endast 23 dagar kvar till vårt bröllop. nerverna börjar kännas av, känns inte som jag har koll alls på vad som ska va klart, känns som jag kommer glömma massa viktigt, :/ glömed ni något? vad måste jag tänka på

  • Svar på tråden 23 dagar kvar :S
  • PMB

    Hindersprövningen är väl det absolut viktigaste att den kommer till er vigselförättare Flört. Själv har jag lite mer än en månad kvar och jag förstår precis vad du menar med att nerverna känns av. Jag försöker dock tänka att det kommer lösa sig. Det viktigaste är att vi gifter oss Glad

  • mirre01

    ja så sant så, dock e jag rädd att få ett krampanfall inför alla fick ett för första gången i mitt liv för några dagar sedan skulle dö om de hände inför alla , tänk om jag tappar bort mig eller talar otydligt., värst av allt får en skratt attack, :S hehe nerverna finns i mängder 

  • Chicita

    Lugn - slappna av så gott du kan.

    Lämna hindersprövningsintyget till vigselförrättaren och se till att vara på plats bara. Sen löser sig resten.
    Glömde du något... tja det var nog ingen som märkte det ändå. Det är ju bara du som vet vad du skulle haft med eller hunnit göra i förväg Solig 

    Njut av dagen.
    Det är viktigast av allt.
    Om något går på tok så kommer det bara hjälpa till att förhöja intrycket på resten av dagen och alla händelser Solig 

  • PMB

    Tänk så här. Får du en skrattattack kommer du definitivt liva upp stämningen för alla. Skratt smittar ju Skrattande

  • Kaffegrus

    Men vad härligt att få en skrattattack Alla kommer att skratta med dig och det blir ett jättefint minne för alla. Jag skulle tycka det var sjukt gulligt och personligt om en brud fick en skrattattack. 

    Jag är mer rädd för att jag ska behöva gå på toa under ceremonin och absolut inte ska kunna hålla mig (jag har en ganska liten blåsa). Tänker dock gå på toa rätt innnan och vara försiktig med kaffet.

    Annars går allt att lösa och det som inte kan lösas får man ändra inställning till. Dagen blir bara så bra som du gör den till  

    Ett tips vi fick var att ta med övernattningsbag till hotellet. En kollega behövde gå hem dagen efter i sin bröllopsklänning Tungan ute 


  • Chicita
    Kaffegrus skrev 2013-05-03 09:13:46 följande:
    Ett tips vi fick var att ta med övernattningsbag till hotellet. En kollega behövde gå hem dagen efter i sin bröllopsklänning Tungan ute 
    Ja det har man sett många gånger... Eller brudpar som ringer ner till receptionen i panik och frågar om dom kan ha rummet en halvtimme/timme extra och att dom väntar besök. Och strax därefter kommer någon rusande med väskor eller påsar i händerna och frågar efter brudparets rum Tungan ute
  • karamell

    Dubbelkolla alla bokningar så det inte har blivit några missförstånd någonstans.
    Boka in en massage eller annat pamper ett par dagar innan, av avslappnande dag med en komips eller din blivande kanske.
    Det kommer gå bra, va dig själv och njut av dagen.
    Bryr dig inte om detaljer och oroa dig inte för att något går fel. 

Svar på tråden 23 dagar kvar :S