• Bulis7­6
    Äldre 25 Apr 11:35
    4313 visningar
    10 svar
    10
    4313

    Servetter!!!!

    Hur jäkla svårt ska de va att hitta marina, HÅRDA servetter!!!!????
    Inte såna där vanliga mjuka utan såna där som e lätta att göra vikningar på!!!! 

    Nån som har några fler tips på marin dukning? Ska ha en ringlande murgröna med vita liljor nedstuckna.  

  • Svar på tråden Servetter!!!!
  • Äldre 25 Apr 11:42
    #1

    Dunis dunilin-serie är riktigt bra. Glad
    Jag köpte deras middagsservett i vaniljfärg för att jag trodde inte att vi skulle orka sy linneservetter. Men svärmor räddade oss och vi körde dunis servetter till fikat sen istället Flört
    Dunilinservetterna används ofta i restauranger. Dom är stadiga, går att vika och känns som linne i strukturen

    Kan dessa vara något?
    http://www.shop.duni.se/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgi?funk=visa_artikel&artgrp=193&artnr=154221r&visa=1-9999&Sort=Beskr&Visn=Filtermall

    Filtrera på Blå färg annars när du valt middagsservetter så ska du hitta flera blåa nyanser.
    Du kan handla direkt från deras hemsida om du vill. Annars kan dom finnas på större ICA-affärer Glad

  • sansun
    Äldre 26 Apr 00:03
    #2

    Calligraphens servetter är rejäla. Funkar fin fint att göra vikningar på! och tror dom
    finns marin blåa.

  • annape­rsson
    Äldre 26 Apr 08:08
    #3

    jag beställde från calligraphen. blev väldigt överraskad då dom är rejäla o lätta att vika=) super nöjd=)

  • Äldre 26 Apr 11:28
    #4

    Knycker en bit av tråden (hoppas ok) och undrar om någon har tips på var man kan se, och lära sig, olika fina servettvikningar?

  • Äldre 26 Apr 11:31
    #5
  • Aug 2013
    Äldre 26 Apr 11:31
    #6
    Larssons skrev 2013-04-26 11:28:11 följande:
    Knycker en bit av tråden (hoppas ok) och undrar om någon har tips på var man kan se, och lära sig, olika fina servettvikningar?
    Jag skulle nog säga youtube.
    Men det är inte alla vikningar som blir bra med "vanliga" servetter. (jobbat inom restaurangbranchen i flera år) Dunilin eller det som är absolut bäst är ju såklart linneservetter men dem finns ju oftast bara i vitt om man vill hyra många.
  • Bulis7­6
    Äldre 13 May 20:38
    #7
    Chicita skrev 2013-04-25 11:42:59 följande:
    Dunis dunilin-serie är riktigt bra. Glad
    Jag köpte deras middagsservett i vaniljfärg för att jag trodde inte att vi skulle orka sy linneservetter. Men svärmor räddade oss och vi körde dunis servetter till fikat sen istället Flört
    Dunilinservetterna används ofta i restauranger. Dom är stadiga, går att vika och känns som linne i strukturen

    Kan dessa vara något?
    www.shop.duni.se/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fc...

    Filtrera på Blå färg annars när du valt middagsservetter så ska du hitta flera blåa nyanser.
    Du kan handla direkt från deras hemsida om du vill. Annars kan dom finnas på större ICA-affärer Glad
    Dom va jätte fina.

    Tack för tips!! När gifter ni er tjejer!? 
  • 2barns­mor
    Äldre 14 May 21:51
    #8

    8/6

  • Aug 2013
    Äldre 15 May 13:30
    #9

    17/8 -13

  • Bulis7­6
    Äldre 11 Aug 19:11
    #10
    Aug 2013 skrev 2013-05-15 13:30:13 följande:
    17/8 -13
    Lycka till!! Vi gifte oss den 1 juni!! UUUNDERBART!!
Svar på tråden Servetter!!!!