• Noli

Har ni sett någon klänning som liknar denna?

Jag har en bild på min absoluta drömklänning, men jag vet tyvärr varken märke eller modell. Den ligger dock garanterat utanför min budget hur som helst, så jag undrar om någon har sett någon liknande klänning till en hyfsat billig peng? Den behöver inte vara jättelik, jag är mest ute efter samma "stil".

Skulle vara väldigt tacksam för hjälp!

Här är en annan klänning jag tycker mycket om, den såldes tidigare på angelinas.se men butiken verkar inte finnas kvar längre.

• Svar på tråden Har ni sett någon klänning som liknar denna?
  • Ariana

Det är en Vera Wang, modellen heter Eliza och kostar ca 11000 dollar i original. Om du googlar så kan du få fram en hel del fina bilder, kanske någon av kinabutikerna kan sy upp något liknande? Den kan gå att få tag på i andra hand med, men även det verkar ganska dyrt (tex www.preownedweddingdresses.com/used-wedding-dresses ).

• Annamolly

Wow den forsta var verkligen superfin! Tyvarr har jag inga ideer. Den andra ar lite lik Claire Pettibone's klanningar!

2013.06.22 Samos, Grekland
  • Chicita

När jag googlar på Angelinas Brudklänningar så kommer det upp varningar för företaget. 
    Så det kan väl hända att hon inte var så seriös och fick lov att lägga ner.

Men om du inte redan har kollat på etsy.com så skulle jag göra det.
    Det finns rätt mycket i liknande stil som klänning nr 2 där och priserna varierar mellan "fynd, helt ok, och guuud vad dyrt" så du borde kunna hitta något Flört 

• Dosbeck

Den är lite lik min andra klänning som jag böt till. Solig

Beställt den från din drömklänning. se och den kostade 3500 kr + kostnad för underkjol på 350 kr  Glad

Svar på tråden Har ni sett någon klänning som liknar denna?