• cljung

Någon som har beställt sin klänning JJ´s House

Hejsan är det någon här som har beställt sin klänning från JJ´sHouse? Är dem bra att beställa ifrån? Fick upp sindan som reklam på min facebook sida och gick in på den och de har väldigt många fina klänningar till låga priser så ville bara kolla om någon har erfarenhet av sidan?

www.jjshouse.com

MVH

Caroline

• Svar på tråden Någon som har beställt sin klänning JJ´s House
  • Imaginary87

Sök på jen jen house och varning/Warning så får du många anledningar till att inte beställa där.

• Cathelica

Finns endel trådor om detta redan :) Men jag bestälde min derifrån, och är JÄTTENÖJD!

• Soffsan89

Jag beställde min klänning därifrån och fick den i förraveckan. Är supernöjd. Passade perfekt i storlek och längd. Jag tog skräddarsydd klänning och skrev desutom hur höga klackar jag skulle ha och vilken underkjol jag beställt och det blev helt perfekt. Skrattande

Det enda som inte passade så bra av det jag beställde var skorna men de går fortfarande att använda bara lite stora i storleken. Jag rekommenderar dom ändå starkt!

• cljung

Tack så jätte mycket för era svar :) blir nog där jag beställer min med!

• Elinjz

Jag fick min igår och en heldel detaljer sitter inte fast ordentligt och sen såg den inte alls lika elegant ut som på bilderna så jag ser hemsk ut i den. Men jag får inte returnera den då det inte är några allvarliga fel på den. Dom påstår dessutom att jag måttbeställt den vilket jag inte har.

Svar på tråden Någon som har beställt sin klänning JJ´s House