• Äldre 14 Apr 09:04
    1856 visningar
    3 svar
    3
    1856

    Mitt lösenord sparas aldrig!

    Jag loggar sällan ut härifrån, utan stänger bara ner sidan, men varje gång jag ska logga in igen så fnkar inte lösenordet! Begär ett nytt som jag sedan ändrar till mitt egna, men nästa gång jag blir utloggad är det samma sak! Och nu verkar jag även bli utloggad jämt, så det är ju lite drygt att behöva begära ett nytt lösenord hela tiden!Nån som vet varför lösenordet inte sparas? Hittar ingenstans här på sidan att fråga nån ansvarig, så det fick bli såhär.

  • Svar på tråden Mitt lösenord sparas aldrig!
  • schmoc­k
    Äldre 14 Apr 10:14
    #1

    Det är samma sak för mig, jag begär nytt lösenord hela tiden känns det som.

  • PiaB
    Äldre 14 Apr 13:18
    #2

    Jag hade problem med det förut, och för mig var problemet att jag var ihopkopplad med Facebook. Där man loggar in finns två rutor. Den ena är håll mig inloggad. Den andra något om connect whith Facebook. Den var jag tvungen att klicka i för att inte vara kopplad. Testa om det hjälper för dig


  • Äldre 18 Apr 09:26
    #3
    lillasofie skrev 2013-04-14 09:04:48 följande:
    Jag loggar sällan ut härifrån, utan stänger bara ner sidan, men varje gång jag ska logga in igen så fnkar inte lösenordet! Begär ett nytt som jag sedan ändrar till mitt egna, men nästa gång jag blir utloggad är det samma sak! Och nu verkar jag även bli utloggad jämt, så det är ju lite drygt att behöva begära ett nytt lösenord hela tiden!Nån som vet varför lösenordet inte sparas? Hittar ingenstans här på sidan att fråga nån ansvarig, så det fick bli såhär.
    Jag skickar den här frågan vidare
Svar på tråden Mitt lösenord sparas aldrig!