• Två ska bli tre

Efterlyser Brudkläning från Party-Line! Snälla tjejer hjälp mig..

Jag har hittat min klänning men minns inte vad modellen heter....!

Jag vet att brudklänningen är av märket Party-Line och jag tror att den är från kollektionen 2011 eller 2012.
    Såg dock denna bild innan kollektion 2013 kom ut.
    Tjejen/modellen som bar klänningen på bilden har blont, långt, utsläppt hår och jag tror att hon sitter ner på en brygga brevid vattnet.
    Klänningen är vit, hellång, axelbandslös,"veckad" framtill med knyt i ryggen.

Vet någon vad modellen på klänningen heter så vore jag så väldigt tacksam!!

• Svar på tråden Efterlyser Brudkläning från Party-Line! Snälla tjejer hjälp mig..
  • Carina10
    Två ska bli tre skrev 2013-04-12 19:57:37 följande:

Jag har hittat min klänning men minns inte vad modellen heter....!

Jag vet att brudklänningen är av märket Party-Line och jag tror att den är från kollektionen 2011 eller 2012.
    Såg dock denna bild innan kollektion 2013 kom ut.
    Tjejen/modellen som bar klänningen på bilden har blont, långt, utsläppt hår och jag tror att hon sitter ner på en brygga brevid vattnet.
    Klänningen är vit, hellång, axelbandslös,"veckad" framtill med knyt i ryggen.

Vet någon vad modellen på klänningen heter så vore jag så väldigt tacksam!!

Jag kikade lite på näten men hittade inte den.

Kanske du kan maila företaget o fråga dom?
  • Två ska bli tre

Har testat att maila företaget samt flera olika återförsäljare men tyvärr så tycks ingen veta vilken klänning jag menar...

• Sara 120707
    Två ska bli tre skrev 2013-04-13 18:00:29 följande:
    Har testat att maila företaget samt flera olika återförsäljare men tyvärr så tycks ingen veta vilken klänning jag menar...
    Kan du inte be företaget om deras produktkatalog från 2011?
  • Två ska bli tre
    Sara 120707 skrev 2013-04-13 18:19:32 följande:
    Kan du inte be företaget om deras produktkatalog från 2011?
    Har mailat dem och väntar fortfarande på svar..
    Verkar som om de tar god tid på sig.
  • Två ska bli tre
    MariaochDaniel skrev 2013-04-13 20:02:26 följande:
    Vilket material är det?
    Vad kostade klänningen?
    Klänningen är i taft och klänningen ska ha kostat runt 5500 kr
  • Två ska bli tre
    Ariana skrev 2013-04-14 11:32:54 följande:
    Den verkar svårhittad. När du skriver knyt i ryggen, menar du snörning eller någon slags rosett?

Är det något i den här stilen? www.ateljelilia.com/brudklanningar/partyline-...
    Tack alla för att ni försöker att hjälpa mig.

Det är snörning i ryggen som jag menar..

Klänninen är ganska så lik denna men den har inte direkt något släp och är inte draperad nertill benen
  • Sara 120707

Det som gör det hela lite svårt är ju att omkring 95% av brudklänningar idag stämmer in väl på beskrivningen vit veckad över brösten snörning i ryggen och axelbandslös

Har den helt slät kjol eller är den lite draperad?

Svar på tråden Efterlyser Brudkläning från Party-Line! Snälla tjejer hjälp mig..