• Isprinssesan

Sierska?

Hej!
    Jag är på jakt efter en sierska eftersom jag tappat bort några saker som jag gärna skulle vilja ha tillbax och hoppas att ni kan hjälpa mej med några tips?!Hemsida,mail elle tfn!

Tacksam för svar!

• Svar på tråden Sierska?
  • Jacequeline

Har Saida Anderssons dotters hemsida:
    go.to/sierskan

Skriv och berätta hur det gick sedan!
    kram

• Isprinssesan

Tusen tack!Skriver sen och berättade hur det gick!

• M68

Jag ringde till henne (Sol-Britt) ang min sambos stulna? förlovningsring, men hon sa att försvunna saker svarar hon bara på i Allers eller vilken veckotidning hon nu är med i. (Rätt snorkigt svar fick jag...)

Ringde sedan Anna-Lena Vikström www.anna-lena.se . Har visserligen inte hittat ringen ännu, men hon beskrev platsen där vi senast så den väldigt detaljerat.

Vet inte om jag egentligen tror på sådant, men det är i alla fall värt att prova.

/M

• ester

Har också varit i kontakt med Sol-Brith och fick tillbaka mitt brev tillsammans med en lapp där det stod att hon svarade på frågor om borttappade saker i veckotidningen, annars kunde man skicka 350 kronor till henne för att få personlig hjälp.

• Jacequeline

Hoppsan då. :) har inte testat henne själv, men jag har en vän som gjorde detta och var nöjd.
    Hoppas ni hittar det ni söker allafall. kramar

• Isprinssesan

Tack för tipset om Anna-Lena ska kontakta henne oxå!Fick ett mitt brev tillbaka från Sol Brith där det stod att man skulle betala 350 kr för att få svar tillbaka eller skriva i Hemmets Veckotidning...

• M68

Anna-Lena tar 100 el 150 kr som man skickar henne i ett kuvert EFTER konsultationen... Det "ingår" dessutom att man får återkomma om man inte hittar föremålet.

/M

Svar på tråden Sierska?