• emmiz smajl
    Äldre 10 Apr 07:41
    1482 visningar
    2 svar
    2
    1482

    Las Vegas!

    Jag och min sambo gifter oss i Las Vegas i sommar och nu tänkte jag höra mig för om det finns andra som gjort det och vill dela med sig av tips. Tänker speciellt på hår/makeup och kläduthyrning? Extra fotograf? Vad man ska tänka på helt enkelt! Hoppas på massa svar!!

  • Svar på tråden Las Vegas!
  • smultr­on 74
    Äldre 16 Apr 03:18
    #1

    Hej!
    Jag och min man gifte oss i Las Vegas förra året i maj. Vi gifte oss i en helikopter över The Strip, väldigt häftig upplevelse :)

    Vi bokade bröllopet via "Meritus", googla på det om du vill... Allt ingick i priset: pastor, helikopter, fotograf ( fick över 110 bilder), brudbukett och blomma till min man att ha i knapphålet, limousin att åka från och tillbaka till hotellet och till "the clerks office", bröllopstårta, champagne och 2 minnesglas ( som vi tog med oss hem)... Jag tror jag fick med allt!

    Hur och var tänkte ni gifta er?  Vart ska ni bo? Jag fixade hår och makeup själv men annars finns det frisörer mm på alla stora hotell att tillgå, mycket smidigt. Jag lade de pengarna på shopping istället :)!

    Lycka till!

  • August­iVegas
    Äldre 12 May 15:15
    #2

    Jag och min sambo ska också gifta oss i Las Vegas i sommar! :) Vi kommer göra på det absolut enklaste och snabbaste sättet; drive thru-wedding :D Det passar oss perfekt! Har redan bokat tid på The little white chapel.
    Jag kommer ha denna klänningen; www.modegallerian.se/oneness-ultimate-dress-984680
    och snygga klackar till.
    Fotograf är inget vi har bokat innan utan det fixar vi när vi kommer dit. Makeup och hår fixar jag själv :)
    Det blir ett enkelt, roligt, minnesvärt och intimt bröllop. Känns verkligen som oss. Ingen av oss vill göra någon större grej av det, längtar mest till att få bli hans fru. Och vi lägger hellre pengarna på att göra massa roliga saker  tillsammans under tiden vi är där i Las Vegas och Los Angeles :)

    När i sommar ska ni till Vegas?

Svar på tråden Las Vegas!