• Äldre 9 Apr 23:56
    3711 visningar
    5 svar
    5
    3711

    Dukning i vitt - billigt och enkelt

    Jag behöver hjälp! Vi gifter oss 6/7 2013 och jag har börjat oroa mig riktigt mycket för dukning. Jag har redan planerat att stolarna ska kläs in med KNOPPA lakan och något vitt som knyte runt. Men just med borden och dekoration bak honnörsbordet. Jag behöver inspiration via bilder och gärna tips och idéer från er! Har försökt kolla gamla trådar och fått mycket idéer men vill önskar fler bilder från era dukningar. Snälla snälla hjälp mig!

  • Svar på tråden Dukning i vitt - billigt och enkelt
  • Plätti­s
    Äldre 10 Apr 12:59
    #2

    Oj, länkarna blev helt galna... Jag googlade i alla fall "dukning bröllop", "dukning bröllop honnörsbord" och "honnörsbord bröllop" för att se exempel. De allra flesta verkar inte göra något over the top med honnörsbordet. Det märks ju ändå att ni som sitter där är speciella

  • Lena53­3
    Äldre 10 Apr 21:49
    #3

    panduro säljer tårtpapper som är i samma storlek som tallriksunderlägg 20st vita för 36 kr... Som servettringar kan man ha gardinringar eller göra egna med tapet/papper... Ikea cylinder vas två för 39 sök på "cylinder centerpiece"


    Rusta har spegelbrickor för 79:- ställ på vita blockljus, fint som dekoration.

  • Äldre 11 Apr 23:45
    #4

    Tack så jättemycket för tipsen! jag har bestämt mig för att ställa blockljus på speglar då det ger ett finare och mysigare ljus. och hittade via google-sökningen ett tips på ett hjärta av ståltråd vid honnörsbordet som är inlindat med vit plast + tyll. det var ju en jättebra idé!
     
    Kom gärna med fler idéer om ni har!  :)

  • Lena53­3
    Äldre 12 Apr 09:45
    #5

    den billigaste sidan med dekorationer jag har hittat är www.firande.se kika där om du behöver något extra :)

Svar på tråden Dukning i vitt - billigt och enkelt