• Dante6­601
    Äldre 9 Apr 16:13
    2457 visningar
    2 svar
    2
    2457

    Kom i form - även killar!

    Tycker att det är många tjejer som pratar om att komma i form inför bröllopet och att komma i klänningen. Men killarna då? Fracken sitter garanterat snyggare på en vältränad kropp. Själv har jag fått bort ett par kilo på kaggen och har en målsättning om mer markerade axlar till vigseln i sommar.

  • Svar på tråden Kom i form - även killar!
  • Plätti­s
    Äldre 9 Apr 18:13
    #1

    Min sambo har pratat länge om att börja träna för att komma i form, och jag tror att det faktum att vi förlovade oss i december och började planera bröllop kan ha satt fart på det hela. Eller så är det andra faktorer, som att jag tränar (inte för viktminskning utan för hälsan i övrigt) och har bett honom skaffa kort på samma ställe så vi kan motivera varandra. 
    Vi var i bra form när vi träffades, men det har... gått över, skulle man kunna säga. Våra fyra år har kantats med diverse kriser och annat som ställt livet på ända.

  • Äldre 18 Jun 15:43
    #2

    Här hemma kör vi båda lchf med slutmål augusti nästa år när det är dags för bröllop. Vi har ommät en bit på ca3 månader men har en del kvar. Sambon har mer övervikt än mig, men han tränar samtidigt så vi ska nog lyckas ta oss i mål båda två och se "slimmade" ut i våra bröllopskläder

Svar på tråden Kom i form - även killar!