• Anonym (Förbannad)

    Är så arg så jag skakar!

    Detta har inget med bröllop överhuvudtaget!

    Men fick mess från en av mina kära kollegor precis... Där stod det grattis till den nya tjänsten!
    Okej.. såhär ligger det till.
    Min chef är helt dum i huvudet... Hon trycker ner en och allt man föreslår för att förbättra arbetet får man mothug av henne direkt. Och det är lite jobbigt när man har hög arbetsmoral så vill man ju hela tiden göra sitt bästa och hålla standrden lika hög som den tidigare varit! Men efter två år med henne fick jag nog och begärde omflyttning inom företaget. Fick en ny tjänst i fredags, superkul!, fick reda på att det var väldigt inofficiellt då det var fler som var intresserade av tjänsten och de ville ta det emd dem först. Nu var jag ledig idag och då fick jag messet! Jätte tacksam mot denna kollega så detta har inget med henne att göra!
    Men messar min chef direkt och säger att detta inte va ok att hon berättade då jag inte fått klartecken att göra det sj och jag ville ta de med mina närmaste kollegor och förklara varför så de inte tror jag bara har lämnat dem i sticket för att jag inte bryr mig..  Får tillbaka att de måste berätta för henne för att hon ska ta mitt schema. Men hallå!!! Kan hon vänta en jävla dag tills jag i vilket fall är tillbaka på jobbet så hon kan berätta att hon ens vet!? Visst jag visste väl att de skulle berätta för min närmsta chef men hon kan väl prata med mig så jag kan förbereda mig på att hon ska börja prata med kollegor innan jag vet om det?! 
    ÅHHH!!! Jag är så förbannad att jag skakar!!! KÄRRING!!!!!!

    Förlåt... ville bara få ur mig det lite...vet dock inte om de funkade... 

  • Svar på tråden Är så arg så jag skakar!
  • Chicita

    Hoppas det hjälpte att få skriva av sig lite.
    Ibland kan en sån enkel grej vara nog liksom Glad 

    Och ja, grattis till nya jobbet Flört 
    Själv sa jag upp mig helt från förra jobbet då jag inte orkade med chefen (och några så kallade "jobbarkompisar" längre. Man ska inte behöva må dåligt på jobbet. Det är en så stor del av ens liv. Jobbet ska ge energi, inte ta... 

  • Anonym (Förbannad)
    Chicita skrev 2013-04-08 21:39:17 följande:
    Hoppas det hjälpte att få skriva av sig lite.
    Ibland kan en sån enkel grej vara nog liksom Glad 

    Och ja, grattis till nya jobbet Flört 
    Själv sa jag upp mig helt från förra jobbet då jag inte orkade med chefen (och några så kallade "jobbarkompisar" längre. Man ska inte behöva må dåligt på jobbet. Det är en så stor del av ens liv. Jobbet ska ge energi, inte ta... 
    Tack! Idag känns det mycket bättre!
    Är så tråkigt när såna verkligen förstör så mycket... men men! nya avdelning nya tag! Tack för orden<3 
Svar på tråden Är så arg så jag skakar!