• Emmalinnea

Kort brudklänning snabbt!

Nu är det 2 månader kvar till bröllopet och min brudklänning känns inte rätt alls... Köpte en från Lilly den är jättefin men det känns bara fel just nu.. ska ha ett trädgårdsbröllop på en herrgård och inser nu att den klänningen har alldeles för långt släp och jag vill nu ha en kortare klänning...

Kan någon hjälpa mig hitta någon med snabba leveranser?? 

• Svar på tråden Kort brudklänning snabbt!
  • söt nöt

vilken typ av klänning är det gu vill ha. Korta finns ju i många olika modeller. Man kan hitta många fina "vanliga" vita klänningar nu på våren. 

• Emmalinnea

Vill ha en riktigt "bröllopig" klänning... den kan vara lite 50tals stil på så där lite längre än knälång och stpr fluffig kjol...

• Emmalinnea

Så här ser den jag har ut... 

• annapia
    Emmalinnea skrev 2013-04-07 18:57:50 följande:
    Så här ser den jag har ut...

En duktig sömmerska kan kanske sy om den till en kort klänning. Sitter jättefint på dig.
  • Emmalinnea

den sista var jättefin ju... skulle vilja se den på en modell också... 

• söt nöt

Jag har beställt den från Ellos. Tänkte ha den på kvällen om jag känner att det blir för mycket med min klänning som jag har idag. Den har släp också. Men den ska levereras den 10 maj står det och jag gifter mig den 11. Så vå får se om den hinner att komma innan. 

• Emmalinnea
    söt nöt skrev 2013-04-07 19:35:01 följande:
    Jag har beställt den från Ellos. Tänkte ha den på kvällen om jag känner att det blir för mycket med min klänning som jag har idag. Den har släp också. Men den ska levereras den 10 maj står det och jag gifter mig den 11. Så vå får se om den hinner att komma innan. 
    visa gärna ett foto sen så får jag se om jag också ska beställa
  • Principisessan

Du kan ju klicka på "se catwalk video" under bilden. Tror inte den är under knät, dock väldigt söt klänning.

• Emmalinnea
    majjja skrev 2013-04-07 20:07:44 följande:
    Du kan ju klicka på "se catwalk video" under bilden. Tror inte den är under knät, dock väldigt söt klänning.
    jaha såg inte att det fanns den verkar ju ha lite volym iallafall ... snygg med ett par pumps..hmm..
Svar på tråden Kort brudklänning snabbt!