• jennym
    Äldre 6 Apr 21:38
    4719 visningar
    22 svar
    22
    4719

    Hur ska ni ha håret eller hur hade ni håret

    Hur ska ni ha håret? eller hur hade ni håret, gärna bilder behöver insp. :)

  • Svar på tråden Hur ska ni ha håret eller hur hade ni håret
  • Annamo­lly
    Äldre 6 Apr 22:12
    #1

    Jag vill ha en blanding mellan dessa:



    En ny version av 'half up, half down' - upp pa ena sidan, storvagigt pa den andra.


    Vill absolut ha en flata pa den sida som ar 'upp'.


    Sedan skulle jag vilja ha jatteblommor a'la Lana Del Rey, men det gar inte for jag ska ha sloja, sa det blir kanske lite mindre rosor eller nagot i flatan. 

    Du kan se min inspo-brada har: http://pinterest.com/annahmolly/hair-and-makeup/
    2013.06.22 Samos, Grekland
  • jennym
    Äldre 6 Apr 22:16
    #2

    Tack , så fint det kommer bli!

  • Äldre 6 Apr 22:59
    #3


    Detta är jag inför studentbalen 2008.. Nu har jag liite längre hår, men samma färg och fortfarande lika lockigt. Aldrig känt mig så fin som den dagen, så denna bild mfl får ligga till grund för hur jag ska ha håret på bröllopet =) "lös" uppsättning. Ser ni skymten av de vita blommorna? Ska ha gula blommor denna gång..
  • Äldre 6 Apr 23:09
    #4


    Här ser man blommorna, mer bakifrån..
  • Ziroz
    Äldre 6 Apr 23:20
    #5

    Mitt hår framifrån :)och så här såg mitt hår ut bakifrån.Dock va det mkt mer uppsatt från början och bara en lock som hängde ned men det blev för tungt och åkte ned redan efter någon timma.

  • Äldre 6 Apr 23:44
    #6

    Ziros, ser ingen bild =(

  • Ziroz
    Äldre 7 Apr 00:15
    #7

    Men då, ja la ju in två stycken. Provar igen och ser om det går bättre. :)  

  • Ziroz
    Äldre 7 Apr 00:17
    #8

    Den verkar inte vilja, vet inte vad jag gör för fel för bilderna finns med i mitt inlägg när ja postar men de kommer inte upp i tråden. Provar lägga bara en bild här nedan så får vi se om den kommer med.

  • jennym
    Äldre 7 Apr 06:47
    #9

    Ja den frisyren var oxå jätte fin! :)

  • Wingte­ar
    Äldre 7 Apr 08:40
    #10

    ziros, pröva att minska storleken på bilderna, det brukar bugga om bilderna är för stora, men sidan säger inte ifrån.

    Här är mina bilder, större finns bland mina bilder:
    hår+bukettkyssen...
    uppsatt med mycket lockar och en lös brevid ansiktet. Väldigt tupperat uppepå som kammades slätt, dock inte lika "högt" som vid provkamningen, det kändes inte bra

Svar på tråden Hur ska ni ha håret eller hur hade ni håret