• FBA

Undersökning Facebookanvändande

Hej

Vi är två studenter som just nu gör en undersökning om personliga attityder till Facebookanvändande där resultaten kommer ligga till grund för vår C-uppsats i psykologi. 

Vi ber därför dig om hjälp med att svara på ett frågeformulär som förhoppningsvis kommer att ge ny kunskap om Facebookanvändande. Vi behöver verkligen fler svar så vi är mycket tacksamma om du kan tänka dig att ta dig tid till det här. Det är många frågor, men vi hoppas att det inte avskräcker dig.

Det är viktigt att du svarar helt ärligt på frågorna. Alla som svarar är anonyma, vilket innebär att det inte går att spåra vem som deltagit i undersökningen. 

Hur går det till?

Tryck på länken som leder till webbenkäten:

docs.google.com/forms/d/1QYS4soB3htGnFDDcm06T...

Glöm inte att svara på alla frågor. När du är färdig, var vänlig tryck på "Svara" längst ner i enkäten.

Stort tack på förhand Pablo och Annika

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-04 17:41
    Uppdaterad länk:
    docs.google.com/forms/d/1QYS4soB3htGnFDDcm06TsUalj3N84w8WWNgNJeNf14Q/viewform

• Svar på tråden Undersökning Facebookanvändande
  • Fröken Finemang
    FBA skrev 2013-04-04 16:37:38 följande:
    Hej

Vi är två studenter som just nu gör en undersökning om personliga attityder till Facebookanvändande där resultaten kommer ligga till grund för vår C-uppsats i psykologi. 

Vi ber därför dig om hjälp med att svara på ett frågeformulär som förhoppningsvis kommer att ge ny kunskap om Facebookanvändande. Vi behöver verkligen fler svar så vi är mycket tacksamma om du kan tänka dig att ta dig tid till det här. Det är många frågor, men vi hoppas att det inte avskräcker dig.

Det är viktigt att du svarar helt ärligt på frågorna. Alla som svarar är anonyma, vilket innebär att det inte går att spåra vem som deltagit i undersökningen. 

Hur går det till?

Tryck på länken som leder till webbenkäten:

docs.google.com/forms/d/1QYS4soB3htGnFDDcm06T...

Glöm inte att svara på alla frågor. När du är färdig, var vänlig tryck på "Svara" längst ner i enkäten.

Stort tack på förhand Pablo och Annika
    länken fungerade inte för mig.
  • FBA

Tack fröken Finemang! Nu har jag uppdaterat och sett till så att länken fungerar. Jag vet inte vad som gick fel, men nu ska det vara ordnat.

• FBA

Stort tack till er som svarat! Vi behöver fortfarande fler svar så om det finns någon som kan tänka sig att fylla i enkäten, snälla, snälla, gör det! Glad

• FBA

Sista rycket nu! Pa söndag gar tiden ut för datainsamlingen till var uppsats och vi behöver 23 svar till. Om du inte har svarat, please make a girl happy och gör det. Min eviga tacksamhet far du för besväret. Glad

Svar på tråden Undersökning Facebookanvändande