• marzip­angris­en91
    Äldre 4 Apr 13:09
    2740 visningar
    2 svar
    2
    2740

    Någon som varit på ön Sipan (utanför Dubrovnik)?

    Överlycklig, för jag och min fästman har precis bokat vår resa till ön Sipan utanför Dubrovnik, i juni. Bilderna såg underbara ut och hotellet hade fått bra betyg.

    Men nu när jag sitter och strosar runt på nätet efter info och tips om saker att göra där har jag svårt att hitta sådan. Ön är ju ganska liten men jag läste ändå på nått ställe att det var ett mkt populärt resmål för bröllopsresa.

    Undrar om någon känner till nått ytterligare om Sipan, om ni kanske har varit där på resa och kan delge lite tips om aktiviteter och kommentarer om vistelsen :)

  • Svar på tråden Någon som varit på ön Sipan (utanför Dubrovnik)?
  • Carina­10
    Äldre 25 May 22:49
    #1

    Har varit i Dubrovnik flera gånger men aldrig hört talas om Sipan. Så jag googlade lite om det o det verkar bara vara positivt :)

    Tyvärr kan jag inte ge dig några förslag men jag tror jag ska ta mig en titt på Sipan nästa gång jag åker till Dubrovnik. :)

  • marzip­angris­en91
    Äldre 11 Aug 05:15
    #2

    Har varit där nu och kan rekommendera det för par/personer/familjer som gillar lugn och ro. Jättemysig liten ö, 2 st härliga restauranger som mest serverade dagens fiskefångst & toppenbra hotell. Bäst av allt: att paddla kajak över turkost vatten :)



    Denna utsikt från hotelrummet gick inte att klaga på :)
Svar på tråden Någon som varit på ön Sipan (utanför Dubrovnik)?