• Lokesmamma

Hjälp??!! Vart köper jag brudklänning runt Boråsområdet?

Hej!

Vart köper man brudklänning runt Boråsområdet? Jag är lite skeptisk till att köpa från internet då jag tycker det är svårt att se alla detaljer på klänningen. Eller något tips på någon affär i Göteborg där det inte är alltför dyrt. Tacksam för svar :) 

• Svar på tråden Hjälp??!! Vart köper jag brudklänning runt Boråsområdet?
  • idak86

Göteborg har många bröllopsbutiker,så googla på det.  kolla även in 

Brides And Beauties Markarian på Österlånggatan 21.

• Fiifii

Om du känner för en liiite längre dagsutflykt rekommenderar jag Svanhs i Kungsbacka. Stort utbud i alla prisklasser och hjälpsam och vänlig personal. Ingen tidsbokning behövs heller. Nu har jag beställt klänning på nätet, men innan dess vart jag i Gbg, Varberg och Kungsbacka för provning, och skulle jag köpt från nån av dom så hade det absolut blivit Svahns. Googla och kolla in hemsidan! :)

• Jessa

Om du kan tänka dig en timmes bilfärd så rekommenderar jag Mr G i Gislaved

• Lokesmamma

Tack för alla tips :). Tänkte att jag skulle kolla i Kungsbacka först, sen för vi se vart jag hamnar :). 

• Grodprinsens brud

Det är ju inte alltför llångt bort för dig att åka till Isabellas i Blidsberg heller! Det ligger mellan Ulricehamn och Falköping. Ska vara riktigt fina klänningar och rimliga priser även om damen själv är känd för att vara lite speciell Skrattande

• Emmalinnea

Inne i borås centrum ligger Splendor jätte trevlig tjej som hade tålamod med mig och att prova ett antal klänningar Kräver tidsbokning.

Svar på tråden Hjälp??!! Vart köper jag brudklänning runt Boråsområdet?