• Carina­10
    Äldre 28 Mar 08:45
    2128 visningar
    6 svar
    6
    2128

    lightinthebox

    Beställde varor från lightinthebox.com
    2 av dom kom idag.
    Ett par öronhängen och ett paraply.

    Paraplyet var spräckt upptill i toppen. Paketet var oskadat så jag utgår från att det var spräckt redan när det packades för det var bra förpackat!
    Men ja kan nog fixa till det och det är ju enbart på bröllopet jag ska ha det.

    Öronhängena var inte som på bilden men jag bör nog kunna ha dom ändå :)

    Nu väntar jag på caketoppern o hoppas innerligt de inte skickat en trasig sådan eller att den går sönder i postens hantering!

  • Svar på tråden lightinthebox
  • Äldre 5 Apr 13:42
    #1

    När beställde du dehär sakerna?


    Beställde en klänning därifrån 13/3 och väntar spänt på att den ska komma!

  • Carina­10
    Äldre 7 Apr 12:16
    #2

    Jag har inte fått vår caketopper ännu. Den skulle ha kommit enligt vad som står på min order.
    Har du fått din klänning ännu?

    Jag har beställt en del grejor från JenJenhouse och där kom grejorna utan problem...och så var dom hela med :)
    Hoppas du får din klänning snart :)

  • Äldre 8 Apr 15:36
    #3

    Min klänning kom idag. :) Dom på Fed Ex hade svårt att hitta vart jag bodde så dom hade irrat runt har 2-3 ggr o letat. Nu är den iaf här och jag är supernöjd!! :D

  • Carina­10
    Äldre 8 Apr 16:04
    #4
    Teresa L skrev 2013-04-08 15:36:44 följande:
    Min klänning kom idag. :) Dom på Fed Ex hade svårt att hitta vart jag bodde så dom hade irrat runt har 2-3 ggr o letat. Nu är den iaf här och jag är supernöjd!! :D
    Skoj :)

    Tyvärr har jag inte hört ett dugg ifrån dom så jag får nog se det som att de behåller pengarna o struntar i att sända varan :(
  • Äldre 8 Apr 16:49
    #5
    Carina10 skrev 2013-04-08 16:04:46 följande:
    Skoj :)

    Tyvärr har jag inte hört ett dugg ifrån dom så jag får nog se det som att de behåller pengarna o struntar i att sända varan :(
    Skriv till dem o fråga.
  • Carina­10
    Äldre 9 Apr 19:15
    #6

    Har mailat dem ca 8 gånger...haft dem på livechat och nu frågade jag dem på facebook med. Får se om vi får svar.
    Man vill ju gärna veta vilket.
    Får ju se pengar som förlorade annars o så får vi boka grejor från ett annat företag som är mer pålitligt.

Svar på tråden lightinthebox