• snartf­ruS
    Äldre 26 Mar 07:59
    4128 visningar
    6 svar
    6
    4128

    Naglar!!

    Hej! Jag tänkte - som många fler - fixa mina naglar till the Big Day,som är om 2 månader!!! Nu har jag kollat på ett ställe där jag köpte en Lets Deal - Östermalms hudvårdsklinik. Är det någon som har erfarenhet av/koll på den? Tacksam för hjälp :)

  • Svar på tråden Naglar!!
  • danneq­in889
    Äldre 26 Mar 08:39
    #1

    Vackra naglar ger dig extra poäng  www.jennyjoseph.com/se

  • Boring­brick
    Äldre 26 Mar 13:22
    #2

    Jag var på östermalmshudvårdsklinik och fixade mina naglar förra året någongång. Jag blev väl lite sådär nöjd, jag bad om en fransk manikyr och tjejen som skulle göra det säger "jag är inte så bra på det, ,men jag kan försöka". Det blev hyfsat ändå, men två av naglarna fick märken då det inte helt hade torkat när jag gick därifrån. Fick heller inte alls den där lyxiga känslan när jag var där. Önskar att jag hadekunnat skriva mer positivt för din skull, Men jag hoppas att det blir bättre för dig!

  • snartf­ruS
    Äldre 26 Mar 22:49
    #3
    Boringbrick skrev 2013-03-26 13:22:56 följande:
    Jag var på östermalmshudvårdsklinik och fixade mina naglar förra året någongång. Jag blev väl lite sådär nöjd, jag bad om en fransk manikyr och tjejen som skulle göra det säger "jag är inte så bra på det, ,men jag kan försöka". Det blev hyfsat ändå, men två av naglarna fick märken då det inte helt hade torkat när jag gick därifrån. Fick heller inte alls den där lyxiga känslan när jag var där. Önskar att jag hadekunnat skriva mer positivt för din skull, Men jag hoppas att det blir bättre för dig!
    Ajdå..! men väldigt bra att va beredd på! Tack!
  • Festoc­hfoto
    Äldre 26 Mar 22:53
    #4

    Jag vet tyvärr inte hur bra dem är men jag har en som jag går till som är jätte duktig och gör alla sorts manikyr, om du är intresserade kan jag rekommendera henne.

  • snartf­ruS
    Äldre 27 Mar 08:16
    #5

    Ja,det får du gärna göra! Är det någon på den kliniken eller någon annanstans?

  • snartf­ruS
    Äldre 3 Apr 08:42
    #6
    Festochfoto skrev 2013-03-26 22:53:24 följande:
    Jag vet tyvärr inte hur bra dem är men jag har en som jag går till som är jätte duktig och gör alla sorts manikyr, om du är intresserade kan jag rekommendera henne.

    Ja,rekommendera gärna! Finns hon på den kliniken eller nån annanstans?
Svar på tråden Naglar!!