• Red Lion

    Bolero, var köpa?

    Jag har bestämt mig för att jag vill ha en bolero om det blir lite kallare på bröllopsdagen, vi ska gifta oss på en slags veranda eller på en båt i juni. Jag brukar mest handla på H&M om jag handlar på nätet och har inte koll på vilka butiker som finns. Jag skulle vilja ha en grön bolero, ganska kort som inte knyts fram. Nånting som den här (tyvärr är denna slutsåld och kommer inte in igen). Tacksam för tips (både på nätet och fysiska butiker)! 



     
  • Svar på tråden Bolero, var köpa?
  • Chicita

    Här kan du säkert hitta en, om du vågar handla från utlandet Glad

    www.etsy.com/search%20green&view_type=gallery&ship_to=SE

    Det mesta finns på etsy har jag märkt. Jag kände inte ens till sidan innan jag blev medlem här själv Tungan ute 

  • Red Lion

    Har faktiskt sökt lite där, efter att ha hört om sidan här jag med.. ;) Har dock inte hittat nåt snyggt, kanske om jag letar några timmar.. Skulle dock hellre köpa från en mer etablerad butik...

  • Chicita

    Det kan ju vara svårt med nyans också även om man kan hitta en grön boléro åt dig. Flört
    Länkar från Haléns brukar krångla men jag testar med en här:

    www.halens.se/mode-kvinna-overdelar-trojor-73/bolero-044688/base-color$320/sorting$score,Descending/paging$1,30&variantId=874438&oc=007

    www.ellos.se/ellos-collection/bolero/332516|1&Nao=1

    Den här sorterades under grön, men den är ju isblå Tungan ute 
    www.bonprix.se/produkt/bolero-isbla-907768/

    Inte lång ärm men åt samma håll stilmässigt annars
    www.bonprix.se/produkt/bolero-moerk-smaragdgroen-948044/ 

  • Red Lion

    Ja det är klart det är svårt med nyans... Vill helst ha den färgen som det är på bilden. Eller en ljusare, limegrön. Långa ärmar såklart eftersom jag ska ha den om det blir lite kallt.. :)
    Jag bor i Stockholm, så ska absolut kolla på New Yorker, hoppas på det bästa! :) 

  • Red Lion

    Glömde skriva, jag var där (på New Yurker) men de hade inga gröna och var dessutom var de väldigt tajta och dåligt tyg. Tyvärr. 

Svar på tråden Bolero, var köpa?