• EvelinaE

Medeltidsinspirerad klänning i plus size

Hallå!
    Min vän ska gifta sig i sommar och vill gärna ha en fantasy/medeltidsinspirerad klänning men hon har svårt att hitta klänningar som inte kostar skjortan som dessutom helst redan finns uppsydda i större storlek. 
    Jag undrar alltså om någon här vet om butiker som säljer/hyr ut klänningar i stil med bilderna? Väldigt gärna i malmö/lund-området. Alternativ syr upp till bra priser.

www.devilinspired.co.uk/718-2369-large/black-and-blue-hooded-medieval-gothic-dress.jpg

www.roxx-online.com/roxxonline/images/productPhotos/Gold%20velvet%20green%20taffeta%20medieval%20dress%203150.JPG 

Det skulle betyda massor om jag kan få några tips!

• Svar på tråden Medeltidsinspirerad klänning i plus size
  • afturelding

Väntar på att Chicita hittar denna tråd. Vilket väll är ganska snart skulle jag tro. Jag själv har tyvär inte så bra koll, även fast jag själv sytt upp ett par sådana klänningar.

• xMariax
    afturelding skrev 2013-03-22 18:47:53 följande:
    Väntar på att Chicita hittar denna tråd. Vilket väll är ganska snart skulle jag tro. Jag själv har tyvär inte så bra koll, även fast jag själv sytt upp ett par sådana klänningar.
    Ja, nu får hon hitta hit och hjälpa till!
  • Solborga
    afturelding skrev 2013-03-22 18:47:53 följande:
  • EvelinaE

Tack för svar! Ska kolla länkarna och vidarebefodra! :D

Svar på tråden Medeltidsinspirerad klänning i plus size