• tjejn

    Vilka servetter har ni?!

    Funderar över servetterna till maten på festen. Vad köper ni med för sevrvetter? Vi kommer ha ett budgetbröllop så vill inte köpa varken linne servetter eller färdigtryckta. Vill alltså ha tips på snygga, prisvärda fina servetter. Har ni tips? Och kanske bild på era egna? :)

  • Svar på tråden Vilka servetter har ni?!
  • MissFannie

    Vi fyndade linnedukar på loppis som blivande svärmor fått i uppdrag att sy om till linneservetter :D annars tycker jag att ikeas vita servetter är en bra bas som man sedan kan stämpla på med eget tryck om man känner sig lite pysslig :P

  • Tessla

    Hittat vita linneservetter på loppis samt tradera. Har betalt ca 250 kr tror jag totalt för 43 servetter. Olika storlekar men väldigt fina alla...

  • CoG

    Vi har beställt från Duni.
    Pappersservetter som känns lite mer som tyg.
    39kr/ 12 st


  • Chicita

    Vi sydde egna av grovt linne på metervara. 
    Men Dunis Dunilinkollektion är faktiskt riktigt bra och finns både som enfärgade och mönstrade.
    Dom känns riktigt lyxiga också även om jag tycker att priset är rätt bra.
    Ok dom är ju dyrare än ICA Basic och liknande. Men så känns dom mer som tyg än som 2 lagers toapapper Flört 

  • sansun

    Ikeas kökshanddukar, fungerar perfekt som "linneservetter"
    Dollarstore har oftast en uppsjö av servetter, tycker de är helt ok i kvalitet, alltså man ska ju bara "använda" dem.
    Lycka till!
     

  • LadyTeague

    Vi har IKEAs pappersservetter. Tjocka och bra kvalitet plus ett bra pris!
    Dessutom passar deras vinröd/lila till vårat färgtema. 

  • trixie71

    Vi kommer att ha Dunilin, precis som Chicita skrev så känns de lyxiga :)
    Beställde från www.duni.com o fick bra pris o supersnabb leverans, servetterna var hemma 24 timmar senare :)

  • dellelgarin

    Jag gillar själv inte linneservetter även om det egentligen hade passat bra in i vårat "tema"
    men vi kör med ikeas vita som skall bindas med brunt snöre och berlocker :)

Svar på tråden Vilka servetter har ni?!