Tips på en romantisk heldag önskas! ^_^
Kan jag få lite tips på hur en romantisk heldag kan se ut?!
Det gäller hur det kan se ut från och med kl 15 på dagen så det kanske ska kallas halvdag!
Det är vår förlovningsdag och den är lite klurigt eftersom vi gör det på en söndag och allt har inte öppet den dagen.. Vi har picknick-brunchen då vi ska växla ringar vid vattnet utanför vårt drömslott klart redan. Vi ville även boka rum på det slottet men dom har inte öppet på en söndag och så fort vi har kommit på nått annat så funkar det inte med den dagen heller. Men vi vill ändå att hela dagen går i romantikens tecken och eftersom våra ideér inte riktigt funkar med vår dag så har vi inga helt plötsligt, haha.
Alla tips mottages!! Om dom mottages på ett bra eller dåligt sätt kan jag inte svara på men skriv dom ändå, hihi!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-16 13:03
Förra sommaren föddes vår dröm om att vi ska kunna gifta oss där en vacker dag när vi var där och kikade. Vi känner också att det är det ställe där vi vill förlova oss och skapa banden där inför det som kommer i framtiden. Så vi vill absolut inte förlova oss på nått annat ställe i hela världen.

Jag kan knappt fatta att om 4 månader så ska vi förlova oss på det underbara stället!! ♥ ♥ ♥