• Äldre 16 Mar 12:31
    1371 visningar
    5 svar
    5
    1371

    Borgerlig vigselförrättare Sthlm 2013?

    Hej!
    Jag undrar om det är någon som har tips om borgerliga vigselförrättare i Sthlm som kan göra en mer personlig vigsel som är längre än 2 min?


    Jag har kontaktat många, de flesta som verkar vara populära är redan uppbokade, alternativ har de slutat med sin verksamhet när de inte längre kan ta betalt. Det är jättesvårt att få någon som kan! Alla tips tas tacksamt emot.

  • Svar på tråden Borgerlig vigselförrättare Sthlm 2013?
  • Fial8
    Äldre 16 Mar 13:04
    #1

    Vi har fått tips om, och bokat in, en Susiette Demant (med reservation för stavningen). Hon var noga med att påpeka att hon "inte är någon 2-minuters förrättare" när jag sa att vi gärna ville ha en kort ceremoni :) Du hittar henne på länsstyrelsens lista.

  • Äldre 16 Mar 13:18
    #2

    Vi kommer ha Helena Valentin, hon verkar jättebra. Hon är dock  väldigt populär och har många vigslar per år, men ni kan ju testa om ni inte redan kontaktat henne.

  • Fial8
    Äldre 16 Mar 13:27
    #3

    Vi testade med Valentin först, hon hade redan 5 (!) bokningar den dagen. Hoppas du har bättre tur!

  • Äldre 16 Mar 13:38
    #4

    Tack för tipsen, men vi har redan kontaktat båda två och ingen av dem kan vårt datum tyvärr (aug).

  • Äldre 16 Mar 14:20
    #5

    Ok, vad synd. Jo vi har redan bokat henne sen i augusti.

Svar på tråden Borgerlig vigselförrättare Sthlm 2013?