Färg på tärnans klänning?
Hjälp!! =)
Den ska väl helst va samma färg som temat?
Men jag har tre färger: ljusrosa, vit o silver/grå.
Så svårt att hitta nåt till dem... Hittar massa annat i andra färger men inte rosa...
Hjälp!! =)
Den ska väl helst va samma färg som temat?
Men jag har tre färger: ljusrosa, vit o silver/grå.
Så svårt att hitta nåt till dem... Hittar massa annat i andra färger men inte rosa...
Det finns ju säkert massa... allt beror ju på färg nyaner, stil och priser....
Kikade lite:
Nelly.com:
nelly.com/se/kläder-för-kvinnor/kläder/festklänningar/three-little-words-620/chiffon-tube-dress-620082-133/
nelly.com/se/kläder-för-kvinnor/kläder/festklänningar/oneness-1115/flower-effect-dress-600860-749/
nelly.com/se/kläder-för-kvinnor/kläder/festklänningar/dry-lake-974/missy-dress-210781-749/
nelly.com/se/kläder-för-kvinnor/kläder/festklänningar/zetterberg-2514/rose-dress-102094-56/
nelly.com/se/kläder-för-kvinnor/kläder/festklänningar/te-amo-1134/maya-one-shoulder-dress-205964-133/
nelly.com/se/kläder-för-kvinnor/kläder/festklänningar/ax-paris-1107/diane-drop-back-dress-310208-484/
nelly.com/se/kläder-för-kvinnor/kläder/festklänningar/nly-eve-1103/penelope-dress-207209-54/
Bubbleroom.se:
www.bubbleroom.se/sv/kvinna/vila/miniklänningar/janel-dress-pink-carnation
www.bubbleroom.se/sv/kvinna/mixed-from-italy/miniklänningar/dress-ancient-pink
www.bubbleroom.se/sv/kvinna/vila/midiklänningar/odassa-dress-antler
www.bubbleroom.se/sv/kvinna/dry-lake/miniklänningar/leoni-dress-light-pink
www.bubbleroom.se/sv/kvinna/only/midiklänningar/starman-dress-misty-rose
www.bubbleroom.se/sv/kvinna/vila/miniklänningar/pamala-corsage-dress-rose-dawn
www.bubbleroom.se/sv/kvinna/vila/midiklänningar/merci-dress-dusty-rose
www.bubbleroom.se/sv/kvinna/happy-holly/midiklänningar/klänning-cerise-8
Lightinthebox har JÄTTE mycket och i princip i alla färger och modeller Hur många tärnor ska du ha? :-O Kanske de kan ha både rosa och silver. Eller rosa klänningar med silvriga detaljer el tvärtom
Vi har blått, vitt och grönt som tema, mina tärnor kommer ha blå klänningar alla 3 plus en näbb. Mest för att det är min favorit färg
Hej, Hittade mina tärnklänningar i ljusrsosa på Bridaloutlet på Lidingö (går att beställa via nätet). Bild på dem live finns i mitt bildgalleri. Kostade ca 1600 kr styck.