Lightinthebox.com?? Erfarenhet?
Någon som handlat från Lightinthebox.com och kan dela med sig av sina erfarenheter?
Priserna är bra, men jag är lite lur på tullavgifter o dyl..
Någon som handlat från Lightinthebox.com och kan dela med sig av sina erfarenheter?
Priserna är bra, men jag är lite lur på tullavgifter o dyl..
Undrar också
Jag har beställt flera gånger från light in the box och de har jätte fina klännngar och väldigt bra passform vid korrekt mätning. Men kom ihåg att om varorna är över 1200 kr tror jag måste man betala tullavgifter och det är ca 25%.
Gå in på tullverket för att räkna ut exakt hur mycket du behöver betala för dina varor.
Men själva arbetet, tyget och helheten av light in the box är mer än nöjd.
Jag har köpt tryck saker i form av små askar och klistermärken, jag vart väldigt nöjd
Beställt två brudklänningar, ej behövt betala tull. Passar perfekt, väldigt nöjd.
Jag beställde min brudklänning därifrån och mina döttrars klänningar. De var super fina. Fick betala tull men fick mail av http://www.lightinthebox.com/sv/ att du stod för halva tull kostnaden vilket var kanon Så där skall jag handla fler gånger. Jag rekomenderar dem.
Hur lång tid tog det för er när ni gjort beställningen tills era varor kom...?
Beställde mitt diadem/tiara därifrån.. Tog långsammaste leveransen (som var billigast) men höll på att få spel då det tog så länge..
Kundtjänsten är trevlig. Inga problem.. Paketet kom med posten
Jag tog snabbare leverans och jag måttbeställde min klänning och det tog 3½ vecka...har beställt andra saker och de kom efter 2½ vecka.
Hmm... Jag beställde därifrån 13/3 och fick ett fraktmeddelande via mail den 27/3.... Borde komma snart tycker jag!
Du kan följa paketet via nätet. Det är inte så att det har fasnat i tullen??? Det gjorde min klännig så jag ringde och då låg det i tullen så jag fick den 2 dagar efter jag betalt avgiften.
När har du beräknad ankomst datum???
När jag går in på "mina ordrar" så står det att den skickades för 8 dagar sen.. Fast leveransen skulle ta 3-5 dagar.
Tyvärr kan jag inte spåra det heller. Vart ringde du någonstans??
Fast det va ju iofs på skärtorsdagen... Så fredagen och måndagen va ju helgdagar. Får nog ge det ett par dagar till kanske.
I det fraktmedelandet som du fick skall det stå ett Spårningsnummer. Det nummret tar du och http://www.fedex.com/se/ fykker i rutan där det står spåra en leverans....där ifrån kan du följa din leverans och det står vilken dag du kommer att få din leverans