• Maria Larsen
    Äldre 13 Mar 09:39
    7110 visningar
    8 svar
    8
    7110

    Spraytan i Stockholm? Helst norrort

    Hej!


    Mitt första inlägg här på bröllopstorget!!


    Jag undrar om ngn vet ett bra ställe i norrort där det utför Spraytan? Täby, Vaxholm, Danderyd? Jag behöver verkligen få lite färg på min vita kropp

  • Svar på tråden Spraytan i Stockholm? Helst norrort
  • Lenilu­sen
    Äldre 13 Mar 14:37
    #1

    Vill varna lite för spraytan. Gjorde en i helgen och det vart katastrofresultat. Helt ojämnt och inte alls snyggt. Så om man ska göra det till ett speciellt tillfälle så är det nog bra att testa en gång lite i förväg så man vet hur det blir. Jag gör i alla fall inte om det.

  • Maria Larsen
    Äldre 13 Mar 22:47
    #2

    Oh no! Vart det inte bra alltså? Usch... Man vill ju inte se flammig ut! Eller randig! Vart gjorde du det? Jag vill verkligen få lite färg, men jag vill inte sola solarium...

  • Aniara­4
    Äldre 13 Mar 23:02
    #3

    Var det en sån automatisk soldusch eller var det en person som "sprutlackerade"? Jag har inte testat det förstnämnda, men gjorde det sistnämnda en gång och det blev väldigt naturligt och fint! Det enda var att jag inte orkade hålla ut armarna tillräckligt länge, så det blev lite fläckigt runt armhålorna, men det var mitt eget fel. Obestämd

  • Äldre 14 Mar 08:15
    #4

    Jag har också gjort det en gång. Det var en person som sprejade och jag var väldigt nöjd med resultatet. Men det gäller att ha tålamod. Man måste stå helt still tills det torkat och man får inte duscha på några timmar, man luktar lite bränt bacon haha.
    Sen måste man vara jätte noga med att smörja sig med en tjock kräm för att behålla ett snyggt resultat. Första veckan var brännan skit snygg!


    Jag skulle nog göra det oftare om jag hade råd!

  • Lenilu­sen
    Äldre 14 Mar 12:30
    #5

    Nej, det blev pinsamt dåligt. Tur att det är vinter ute så man kan dölja det mesta. Händerna är svåra att dölja dock och de ser fortfarande för jäkliga ut. Den ena handen är mycket brunare än den andra och verkligen ojämnt brun, ser ut som en totalt misslyckad brun-utan-sol-hemma-behandling. både randigt och flammigt på de flesta kroppsdelar. Men ansiktet blev, som tur var, ok.

    Jag gjorde en soldusch, alltså det var ingen som sprayade. Jag gjorde det på Modevillan, i Vendelsö, söder om Sthlm, och det ska vara bra där vad man sett och hört, men näe... Har dock inte hört någon säga att det är bra, bara läst på deras egen affisch....

  • Äldre 14 Mar 14:21
    #6

    Slank och Brun i Täby! Ligger intill centrum :)

  • Äldre 14 Mar 14:22
    #7

    Slank och Brun i Täby! Ligger intill centrum :)

  • Äldre 11 Dec 08:37
    #8

    Hej, 

    Ni som vill ha spraytan i norrort, närmare bestämt i Vallentuna, kolla in www.vallentunaspraytan.se

    Billigt, snabbt, snyggt!

    200kr för en helkropps spraytan är det nog ingen slår.


    //Nicklas
Svar på tråden Spraytan i Stockholm? Helst norrort