• Äldre 11 Mar 12:03
    8921 visningar
    51 svar
    51
    8921

    Hur länge har ni varit tillsammans när ni gifter/gifte er?

    Hej,


    Jag är bara lite nyfiken på vad hur länge genomsnittet varit tillsammans när vi gifter/gifte oss?


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-11 12:05
    Ett litet tillägg, räkna i hela kalender år.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur länge har ni varit tillsammans när ni gifter/gifte er?
  • Äldre 11 Mar 12:15
    #1

    När vi gifter oss i september har vi varit tillsammans i 8,5 år. Glad


  • stormh­elen
    Äldre 11 Mar 12:31
    #2

    Vi gifter oss dagen innan vår 6 års dag . Så jag avrundade uppåt en dag. Oskyldig 

  • Eleya
    Äldre 11 Mar 12:32
    #3

    9 ½ år blir det när vi gifter oss..wow..nästa år nollar vi, häftigt. ^^


    *Sträva efter att vara tilfreds med livet, Lycka är bara en känsla, att vara tillfreds är ett tillstånd*
  • afture­lding
    Äldre 11 Mar 13:05
    #4

    Vi gifter oss tre dagar efter vår femårsdag :)

  • CoG
    Äldre 11 Mar 14:24
    #5

    Vi gifter oss efter 4 år tillsammans.

    Jag har ett barn sedan tidigare och har varit gift tidigare, men den mannen lyser med sin frånvaro i min dotters liv.

    Jag och min sambo har aldrig haft den där tiden då det bara är vi två och kunnat vara riktigt ego och drunkna i varann under ett par år innan det blir tal om barn, vi har sedan dag ett haft min dotter på heltid att tänka på och prioritera och det har gått hur bra som helst.
    Efter 2 år ihop kom vår son, så nu har vi två barn och båda säger "pappa" åt samma person.
    Då vardagen med alla "krav" kom in på en gång har vi haft de här 4 åren på oss att se hur vi båda funkar då det handlar om ansvar för varann och för en familj och hur vi är då vi inte fått sova mer än 3 timmar sammanlagt/ natt under ett års tid.
    Och det har gått hur bra som helst!

    Nu är det dags att ta nästa stora stegj.
    Vi gifter oss i sommar efter 4 år och 1 månad tillsammans
    (och kommer att ha samma efternamn alla 4, det känns viktigt.)

  • Äldre 11 Mar 14:52
    #6

    Vi gifter oss efter 4 år och 4 månader ihop. Ekonomiskt så sitter vi ihop redan. Vi har köpt en stor gård med skogsbruk och kommer snart utöka vår familj med hästar och höns. (Vi har vovve) så vi arbetar hårt tillsammans på att bygga upp vår dröm.


    Vi är 30 år och barnfria. Sedan vi träffades så har verkligen ALLT gått på räls! Jag lever i en sanndröm, med mitt drömarbete, drömbostad, drömfrieri och drömman. Jag trodde inte att det gick att vara så här lycklig, får hoppas att bröllopet går lika mycket på räls ;)


     

  • dellel­garin
    Äldre 11 Mar 15:10
    #7

    Vi gifter oss på fyraårsdagen :)

  • Fröken­Mäkelä
    Äldre 11 Mar 15:15
    #8

    11år 9månader 2dagar när vi gifter oss

  • Äldre 11 Mar 15:27
    #9

    8 månader. Men då hade vi varit goda vänner i 3 år först och därefter inte synts på 4.

  • xMaria­x
    Äldre 11 Mar 15:44
    #10

    4 år, 4 månader, 18 dagar..


Svar på tråden Hur länge har ni varit tillsammans när ni gifter/gifte er?