• Jennie2013

Dindromklanning.se

Någon som handlat därifrån? Tips? Vad tyckte ni? Eller har ni andra idéer för online-klänningar? Har redan fastnat för en på jenjenhouse, men blir så osäker, vill kolla runt lite till först.

• Svar på tråden Dindromklanning.se
  • 67d

Jag har köpt via dom, fast provade ut min på deras kontor. Hon som äger det är super trevlig! :)

• Dosbeck

Beställt denna sköning från henne. Är hitills bara positiv. Snabba svar och hon är supertrevlig. Min första brudklänning passade mig inte alls (från JJ house) så hon lovade att jag skulle hinna få den innan bröllopet om 6 veckor! Räddade verkligen Solig Så just nu går jag som på nålar och väntar på att få hem den Glad

• MissLinoubli

Jag har inte så possessiva omdömen. Beställde min i dec, kom i feb. Fram tills dess fick jag jätte snabba svar. Men när den kom var den för stor o för kort, ville skicka tillbaka o beställa ny och fick aldrig svar lr det dröjde jätte länge mellan svaren. Till slut svara hon att den nya skulle komma i april. Skrev till henne i mitten på april att jag hade ny adress men fick inget svar. Efter en vecka får jag svar att min klänning kommit bort på leveransvägen. Hon lova att dom skulle sy upp en ny för 3:e gången på express och att den skulle komma denna vecka. Än har den inte kommit iaf....

• Dosbeck

Min klänning kom idag och är verkligen jättefin. Snabb leverans måste jag säga då jag beställde den för inte ens 3 veckor sedan Solig

Svar på tråden Dindromklanning.se