• Sessan6

    Billiga Näbbklänningar

    Var kan man hitta fina och billiga näbbklänningar?

  • Svar på tråden Billiga Näbbklänningar
  • sanna88

    kolla slutrea på alla vanliga sidor, hm, ellos, bonprix, lindex kappahl osv Kan finnas kvar fina nyårsklänningar för lite och ingenting =)


    Vilken färg?

  • Way2013

    Jag köpte dotterns klänning på Halens för 399:- bra pris!


    Halens hade fina klänningar till bra pris

  • Fröken Finemang

    säger också haléns, de hade många fina,
    hade beställt därifrån om jag inte köpt min rosa paljettklänningar till mina brorsdöttrar, som älskar, rosa å paljetter :P
    (precis som fastern.........)
     

  • sanna88

    Såg att lekmer har utförsäljning på jocko näbbklänningar!

  • Principisessan

    Idag kom näbbklänningarna som jag beställde på ebay, och måste säga att jag är väldigt nöjd. Det är 4 lager tyg och välsydda och fina. 
    för två klänningar inkl frakt kostade det 450 kr. nu betalade jag för extra snabb leverans så mitt pris var på 150kr extra,  men jag är otroligt nöjd med kvalitén på klänningarna. 
     


  • Sessan6

    Tack för alla fina tips.Jag har nu hittat 2 fina klänningar som jag har beställt och fått hem.Är så himla nöjd med dem, nu ska bara de små barnen testa dem också.Så vi ser så de passar, så man kan börja tänka på vad man ska ha för skor och liknande.   

  • MoMo

    Majjja- Tror du att du kan kolla vad säljaren hette på Ebay? Den var otroligt fin klänningen, och precis rätt färg på bandet!

  • pijoh24

    HejOhh vilken fin klänning, precis vad jag har letat efter till min dotter. Hur gjorde du för att få tag på den. Jag har sökt på e-bay men inte hittat några. Skulle så gärna vilja ha en sådan klänning. Vi gifter oss 10/8 och jag börjar få lite panik eftersom jag inte hittat någon bra klänning än...majjja skrev 2013-03-04 12:30:22 följande:Idag kom näbbklänningarna som jag beställde på ebay, och måste säga att jag är väldigt nöjd. Det är 4 lager tyg och välsydda och fina. för två klänningar inkl frakt kostade det 450 kr. nu betalade jag för extra snabb leverans så mitt pris var på 150kr extra,  men jag är otroligt nöjd med kvalitén på klänningarna.  

Svar på tråden Billiga Näbbklänningar