• lillap­ia
    Äldre 27 Feb 13:04
    2537 visningar
    8 svar
    8
    2537

    Nåt som ska ha fiberväv i lokal?

    Vår lokal är verkligt tråkigt så jag tänker gör det mysigare och ha fiberväv på taket och vägg, skulle vara fin tror jag.
    Men behöver massor med tips, hur man sätta fast utan att spika hål och gärna inspiration bilder.,. =). 

  • Svar på tråden Nåt som ska ha fiberväv i lokal?
  • Jennie­G
    Äldre 27 Feb 13:09
    #1

    Vi ska också ha fiberväv i lokalen, hela taket och väggarna har vi tänkt.


    Exakt hur vi ska få upp det har jag inte listat ut än men på något sätt ska det upp

  • MissFa­nnie
    Äldre 27 Feb 13:47
    #2

    var hittar ni fiberväv någonstans och vad är det för pris på det? :) vi tänkte också försöka hänga upp något fint för att få till en mysig känsla men det får inte kosta allt för mycket...

  • lillap­ia
    Äldre 27 Feb 15:03
    #3
    MissFannie skrev 2013-02-27 13:47:58 följande:
    var hittar ni fiberväv någonstans och vad är det för pris på det? :) vi tänkte också försöka hänga upp något fint för att få till en mysig känsla men det får inte kosta allt för mycket...
    Fick tips att man kan köpa i blom affären, typ plantagen mfl. eller biltema och rusta finns också.
    Man ska kolla efter till trädgård, inte till bygg, det finns också så man ska se upp =). 
    Det ska inte vara dyrt så jag tänker ta reda på det och kolla.

     
  • Jennie­G
    Äldre 27 Feb 17:29
    #4

    Biltema har 1,5*10 meter för 40 kr tror jag

  • MissFa­nnie
    Äldre 27 Feb 18:24
    #5

    Ah, där har jag inte ens tänkt att man kunde kolla! det var ju ett superbra tips :D tack!

  • Äldre 27 Feb 18:56
    #6

    Jag har läst att fiberväv är väldigt brandfaligt och brinner jättebra. Så tänk på det innan ni inreder hela festutrymmet med det. 

  • Äldre 14 Mar 19:05
    #7

    Vi köpte två st 100 metersrullar för 200 kr/rullen på www.lotico.se


     


    Nu gifter vi oss i augusti så några levande ljus blir det ändå inte men som Sjörå skriver ovan, det här är *inte* material man väljer att ha om man ska ha många ljus. Eller ens ett.

  • Blivan­deBrud­en
    Äldre 21 Mar 18:22
    #8

    Puffar upp tråden

Svar på tråden Nåt som ska ha fiberväv i lokal?